איביי הינה הפלטפורמה השניה בגודלה בעולם למכירות אונליין. הפלטפורמה שיצאה לדרך כבר בשנת 1995, והתחילה מיוזמה משעשעת של המייסד שלה במכירת ציין לייזר שבור, התפתחה והפכה להיות פלטפורמה מובילה בעולם למכירת מוצרים חדשים וישנים כאחד.

מה היתרונות האדירים במכירה באיביי?
אחד מהיתרונות האדירים שלה מצוי בעובדה שלא נדרש להשקיע כסף על מנת להתחיל ולמכור בה. שוק המוצרים המשומשים שנמכר באיביי הוא אדיר, כ- 20% מהמוצרים שנמכרים באיביי הם מוצרי יד שניה: מטלפונים שבורים ועד בשמים משומשים, שעונים ישנים, צעצועים שהילדים הפסיקו לשחק בהם, בגדים מסוגים שונים ובקבוקי בושם חצי ריקים וכך, במקום לזרוק את הדברים שאין לנו בהם שימוש, ניתן להתחיל ולמכור אותם ולהרוויח כסף ממש מהשבוע הראשון לתחילת המכירה באיביי, מבלי צורך להשקיע שקל וכך ניתן לייצר הכנסה חודשית נוספת של כמה מאות דולרים מידי חודש.  

הנה כמה דוגמאות למוצרי יד שניה שנמכרו במחירים מעולים:

גיים בוי משומש שנמכר במכירה פומבית ב-112$

גיים בוי משומש (צילום: צילום מסך ebay)
גיים בוי משומש (צילום: צילום מסך ebay)

שעון קסיו משומש שנמכר ב-102$

שעון קסיו משומש (צילום: צילום מסך ebay)
שעון קסיו משומש (צילום: צילום מסך ebay)

טלפון ישן שאינו עובד ב-66$

טלפון ישן (צילום: צילום מסך ebay)
טלפון ישן (צילום: צילום מסך ebay)

מה הצעד הבא אחרי שמוכרים מוצרים מהבית?
אם הגעתם עד לכאן, התחלתם למכור מוצרים מהבית ואתם רוצים לעלות מדרגה ולהפוך את המכירות למשהו קבוע ולמכירת מוצרים שנמכרים שוב ושוב ושוב, תוכלו לעשות זאת על ידי טכניקת איתור מוצרים מצליחים ואיתור ספקי דרופשיפינג, שישלחו את המוצרים עבורכם.

טכניקת איתור נישות מצליחות נעשית בקלות דרך מחקר שוק באיביי, שיאפשר לכם להבין מה נמכר הרבה והאם התחרות גדולה או קטנה. כלי מדהים למחקר שוק הוא Terapeak שמאפשר לכם לרדת ממש לעומק ולהבין מה נמכר ובכמה. היתרון האדיר הוא שלאחרונה איביי מאפשרים את השימוש בו ללא תשלום נוסף וכך ניתן לבצע מחקר שוק מעמיק ביותר בתוך איביי ולהבין מה נמכר היטב.

ברגע שתאתרו מספר מוצרים שנמכרים היטב באיביי ושאין עליהם תחרות משמעותית, תוכלו להתקדם לשלב הבא ולאתר ספקים עבור אותם המוצרים במחיר יתרוני. 

ספקי דרופשיפינג הם אותם הספקים שיכולים לעשות את האריזה והשילוח עבורכם, יש לכם הסכם מדויק איתם ובהסכם הזה בכל פעם אחרי שהלקוח רכש מכם ואתם קיבלתם את הכסף, אתם מעבירים את עלות המוצר לספק, הספק שולח את המוצר ללקוח ואתם מרוויחים את ההפרש (בין התשלום של הלקוח אליכם, לעלות המוצר לספק). ככל שההסכם שלכם עם הספק טוב יותר כך הרווח שלכם יגדל.

כמה שאלות חשובות שתרצו לדעת את התשובה עליהן:

  • האם דרופשיפינג עדיין חוקי?
    התשובה היא חד משמעית כן, אך תחת התנאי שיש לכם הסכם עבודה ברור מול הספק.
  • האם איביי עדיין תחרותית?
    כן ובתנאי שיודעים לבצע מחקר שוק טוב ולאתר מוצרים עם פוטנציאל מכירה מצוין.
  • למה שהספק לא ימכור באיביי בעצמו?
    ספקים רבים לא עובדים עם לקוחות קצה, אלא עם מפיצים. כאן אתם נכנסים לתמונה ועוזרים לספק להגדיל את ההכנסה שלו באופן משמעותי. כל ספק ישמח להגדיל את המכירות שלו, על כן צריך למצוא את הספקים הנכונים וליצור איתם תקשורת מעולה שתאפשר לכם למכור את המוצרים שלהם לאורך זמן. 

רוצים לצאת לדרך ולהתחיל למכור באיביי? זה קל
ולכן הכנו לכם קורס איביי בחינם בן 3 שיעורים שיאפשר לכם לקבל את כל הידע הדרוש לכם על מנת לצאת לדרך ולהתחיל לייצר הכנסה חודשית משמעותית. בקורס נלמד:

  1. איך פותחים חשבון באיביי
  2. איך מאתרים מוצרים לוהטים למכירה
  3. איך מעלים מוצר למכירה פומבית

רוצים קורס חינם? הנרשם העשירי יקבל קורס חינם!