צוות קל בטון מנסר וקודח בבטון בכל רחבי הארץ וישמח לספק לכם שירות מקצועי ואדיב בכל משימה שעומדת על הפרק. באילו מקרים נדרש ניסור בטון ומתי יש להעדיף את שירותי הקידוח, איך מנסרים בטון וקודחים בבטון, איך מתכוננים לעבודת ניסור בטון ולעבודת קידוח בטון, מה טווח המחירים של השירותים הללו ומדוע כדאי גם לכם לבחור בחברה מקצועית לביצוע העבודות? כל התשובות בשורות הבאות.

ניסור בטון
כיום כבר אין צורך לשבור קירות בטון באמצעות פטישים כבדים, אלא ניתן לנסר אותם בקלות כאילו היו הם עץ. הדבר מתבצע באמצעות שימוש במסור דיסק חזק ואימתני, שעשוי מסגסוגת מתכתית מיוחדת שמצופה באבקת יהלום, החומר החזק בטבע. באמצעות מסור היהלום ניתן לא רק לחתוך בקלות כל קיר בטון אלא גם לבצע זאת בצורה מדויקת בדיוק כפי שתוכנן. ניתן לנצל את שירותי ניסור הבטון למגוון משימות שיפוץ, דוגמת יצירת פתח בקיר קיים לדלת, חלון או יציאה למרפסת, ניסור של מדרגות, יצירת פתח לעליית גג, שינוי מבני של מרפסות שירות ועוד. מסור היהלום כל כך חזק עד שהוא מסוגל לבצע גם חיתוך והסרה של בטון מזויין, כולל חדרי ממ"ד.

קידוח בטון
עבודות בטון אינן תמיד חייבות לכלול הסרה של קירות או ביצוע פעולות אגרסיביות על מדרגות, חומות וקורות בטון אחרות. לעיתים כל מה שנדרש הוא ביצוע עבודת קידוח כחלק משיפוץ מבנה קיים, אך אין הכוונה לקידוח באמצעות מקדחים רגילים, אלא באמצעות מקדח עוצמתי שבדיוק כמו במקרה של ניסור יהלום, מסוגל לקדוח כל סוג של בטון, רגיל או מזויין ובעובי של עד ליותר ממטר. מתי עולה הצורך לקדוח בבטון באמצעות מקדח יהלום? למשל, כאשר רוצים ליצור בקיר קיים תשתיות לצנרת מים, ביוב או חשמל, כאשר רוצים ליצור גומחה לקמין, מייבש או מכונת כביסה, ליצור פתחים למאווררים מובנים בקיר ("ונטות") או לשם מעבר צינור גז ועוד. 

שירותי ניסור וקידוח בטון – יתרונות הבחירה בקל בטון
חברות רבות בישראל מציעות שירותי ניסור וקידוח בטון, אך קל בטון לוקחת זאת צעד קדימה ומשנה את כללי המשחק. החברה עושה שימוש במסורים ומקדחים ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא בימינו, מה שהופך כל פעולת ניסור וקידוח למדויקת יותר ומונע את הסיכוי לגרימת נזק למבנה, לשלד ולקירות סמוכים. דוגמא מצוינת לכך היא האפשרות להלביש את מסור היהלום על הקיר המיועד לניסור באמצעות מסילות, מה שמקל מאוד על מפעיל המסור ומאפשר לו להשיג תוצאות מדויקות יותר.

גם מבחינת עלות השירותים, קל בטון משנה את כללי המשחק, עם מחירים נוחים ואטרקטיביים על מגוון עבודות בטון. הסיבה לכך היא יתרון הגודל שמתקיים בענף ניסור וקידוח הבטון, מה שמאפשר לחברה מובילה להוזיל עלויות בצורה משמעותית. טווח המחירים של ניסור וקידוח בטון בישראל יהיה נמוך משמעותית אצל חברה גדולה ולהלן מספר דוגמאות לכך:

  • ניסור קיר בטון, יצירת פתח לחלון או דלת, ניסור פתח לעליית גג, חיתוך של מדרגות או פתיחת מרפסת שירות – נע בדרך כלל על כמה מאות שקלים למ"ר.
  • קידוח בטון 4 צול ומעלה – ינוע בין 100 ל-200 ₪ לקידוח (עם אפשרות למחיר אטרקטיבי יותר במידה ויש צורך במספר רב של קידוחים).

הכנות נדרשות לביצוע העבודה
בטרם יגיעו אנשי המקצוע של קל בטון אל ביתכם ויתחילו בביצוע העבודות, עליכם להקפיד על ביצוע של מספר הכנות נדרשות:

  • חיבור למים – כלי הניסור והקידוח הם כל כך עוצמתיים כך שהם מתחממים במהירות ויש לקררם כל העת על מנת לאפשר עבודה רציפה. על כן, חשוב מאוד כי היה חיבור למים קרוב למקום העבודות. 
  • חשמל תלת פאזי – מסורי ומקדחי יהלום יכולים לעבוד רק באספקת כוח תלת פאזי. במידה ואין במבנה שלכם מערכת חשמל שכזאת, דרך חברת קל בטון תוכלו להזמין גנרטור מתאים בעלויות משתלמות מאוד. לא כל חברה מסוגלת לספק את השירות הזה וזהו יתרון נוסף שיש לקחת בחשבון.
  • הגנה ופינוי – עבודות הניסור והקידוח בשיטת היהלום אומנם נחשבות למאוד נקיות לעומת שימוש בפטישים כבדים, אך עדיין רצוי מאוד לפנות חפצים שונים שנמצאים בקרבת מקום או לפחות להגן עליהם באמצעות ניילונים. 

כמו כן, כדאי ליידע את השכנים לגבי רעש אותו ירגישו למשך מספר שעות, כתלות במורכבות והיקף העבודה. בכל מקרה, אין מה להשוות זאת אל מול שימוש בפטישים כבדים שמרעישים במשך ימים רבים. קבלת ייעוץ ופרטים נוספים באתר קל בטון: https://easyconcrete.co.il