היום האינטרנט מאפשר לנו לעשות את זה חכם הרבה יותר, מהיר הרבה יותר ויתרה מזאת, זול באופן משמעותי. וזה לא רק עניין של דילים.

חנות פיזית או אונליין?
נוסיף למשוואה הזאת ממד חשוב: כשאנחנו הולכים עם ילדינו אל חנות הצעצועים, הם מיד מתרגשים, והרי אי אפשר באמת להאשים אותם. לכולנו זיכרונות ילדות דומים.

אחת מ"אימות" כל ההורים היא לא פעם התעקשותם שנקנה להם דבר מה כזה או אחר, וכל שכן כאשר מדובר בכמה ילדים גם יחד. מבלי לשים לב, נמצא את עצמנו קונים מספר צעצועים במחירים יקרים, בלי שיהיה לנו זמן לעשות מהלך צרכני נפוץ הלא הוא השוואת מחירים.

רכישת צעצועים אונליין כבר מזמן איננה מילה גסה, ויתרה מזאת היא מאפשרת לנו למצוא שפע של צעצועים שלעתים אינם קיימים פיזית במחסן החנות.

האם יהיה זה בטוח לרכוש אונליין בכל אתר שנמצא?
אם נאמר שבשני העשורים (ואפילו עוד מעט שלוש) של עידן האינטרנט, חנויות רבות ומותגים מוכרים, עברו גם לפלטפורמות אונליין, אז הרי ששנת 2020 יחד עם הקורונה שפקדה את מחוזותינו, הביאה לגידול משמעותי הן במספר חנויות הצעצועים שמציעות את מרכולתן אונליין, והן במספר הצרכנים שאם עד כה נמנעו מרכישה מקוונת, הרי שעתה רואים בכך כפעולה שגרתית למדי.

ישנן מגוון פלטפורמות שונות שעליהן ניתן לבנות אתרים עם ביצוע רכש.  מומלץ תמיד לבצע מספר פעולות בסיסיות:

  • תקנון האתר – האם יש לחנות תקנון שמסביר באופן מדויק על אפשרויות הרכישה, זמני אספקה, אפשרויות המשלוחים, תנאי תשלום, החזר על תשלומים וכיוצא בכך.
  • האם יש אבאמא לאתר – היכנסו לעמוד האודות, בדקו את בית העסק, ראו אם יש לו גם כתובת פיזית.
  • פעילות ברשת – האם לאתר יש גם דף פייסבוק עסקי פעיל? כרטיס גוגל עסקי עם דירוג ע"י גולשים? אלו הם פרמטרים לא רשמיים שבהחלט יכולים לתת לנו המון נחת בעת תהליך הרכישה.
  • תהליך הרכישה עצמו – בעת תהליך הרכישה תוכלו לראות אם אתם מועברים לפרוטוקול מאובטח לרכישה.
  • התקשרו אל בית העסק – בדקו פיזית האם בית העסק קיים, התחושה שלכם לגבי מי שנמצא מאחורי קו הטלפון יכולה לקבוע לא מעט.
  • אפשרויות איסוף עצמי – במקרים רבים מדובר גם בבית עסק פיזי עם מחסן. כאשר יש מחסן ואיסוף עצמי, אפשר בהחלט להבין שמדובר בעסק לגיטימי לכל דבר ועניין.

טראבל טויס (צילום: יח''צ)
טראבל טויס (צילום: יח''צ)

היתרונות של קניית צעצועים אונליין
אם כך, ראשית כל יש את עניין הזמן. במקום שנהיה במצב שדוחק בנו להחליט אם לקנות או לא לקנות צעצוע כזה או אחר, הרי שכאשר אנחנו גולשים באתרי צעצועים שונים יש לנו את האפשרות לבדוק, להסתכל במפרט ולעשות השוואת מחירים באופן נינוח ושליו.

שנית, בחנויות צעצועים אונליין, יש לנו את האפשרות לבחון מגוון עשיר של צעצועים, ובמידה וצעצוע כזה או אחר לא קיים באתר אחד, הרי שוודאי ואפשר יהיה למצוא אותו באתר אחר.

יתרון נוסף שיש לקחת בחשבון הוא בהחלט גם נושא המחיר. חנויות צעצועים המאפשרות רכישה מקוונת בלבד, ללא כל התערבותו של מוכר בחנות, מאפשרת לבעלי העסק לתמחר את המוצרים נמוך יותר. היבטים תפעוליים של חנות, שכירות, עובדים וזמן עבודה נלקחים בחשבון ומשוכללים למחיר שמשתלם לכל דעה ועניין.

קניית צעצועים אונליין עם טראבל טויס
צעצועים זוהי מילה שיכולה לטמון בחובה שפע של אפשרויות; מצעצועים ראשונים לקטנטנים דוגמת צעצועי התפתחות, דרך צעצועים לילדים כגון מגוון בובות, משחקי חשיבה ומתקני קליעה ועד לסקייטבורד וקורקינטים לבני נוער.

באתר טראבל טויס צעצועים תוכלו למצוא שפע של אפשרויות במחירים אטרקטיביים במיוחד ועם אפשרויות משלוח מהירות עד הבית.

האתר מבוסס על רכישה מאובטחת עם תקן SSL, אזור אישי להתחברות וכן שירות לקוחות הזמין לכל שאלה החל מהתייעצות על המוצרים שבאתר ועד למעקב אחר המשלוח.

בקניית מוצרי צעצועים שונים מעל 299 ש"ח בלבד, נהנים לקוחות טראבל טויס ממשלוח חינם.
למעוניינים באיסוף עצמי, מחסני החנות ממוקמים בראשון לציון.