כך לדוגמה, ניתן לראות סדרה של התקפות שהתבצעו באפריל 2020 על תאגידי מים מהצפון עד הדרום, שמטרתן הייתה להשתלט על משאבות המים, ולשבש את פעולתן. בהמשך, במהלך 2021, נחשפנו להתקפות איראניות על תאגידי המים בישראל, במטרה לשנות את אחוז הכלור במים, ובכך להרעיל את הציבור. 

ואולם, התקפות על תאגידי מים אינם נחלת השנים האחרונות בלבד. כבר בחודש מרץ 2013, הותקף הסכר המפורסם בניו-יורק. במסגרת התקפה זו, הצליחו האקרים אירניים לחדור למערכת הסכר במטרה לפתוח אותו, וליצור הצפה שהייתה עלולה לגרום לאבדות בנפש. למרבה המזל, המזימה נכשלה בשל תקלה מקומית בסכר, שבעקבותיה נוטרלו מערכות המחשב באופן יזום על ידי המפעילים, והטיפול הפך לידני. 

יחד עם זאת, היה ברור לכול שהתקפה נוספת הינה רק עניין של זמן, שלא ניתן לסמוך על המזל, ושיש להיערך לכל תרחיש אפשרי. 

ההגנה על עולם המים מורכבת, היות שיש לבצע הגנה על עולם המחשוב הקלאסי (מערכות (IT, אך במקביל יש לבצע הגנה גם על משאבות המים, שחלקן ישנות מאוד (מערכות OT, IOT ורשתות SCADA).
לכל אחת ממערכות אלו קיימים בשוק כיום פתרונות הגנה שונים ומגוונים, שלרוב אינם מסונכרנים ביניהם.

Cyber 2.0, שנוסדה ב 2015, מתמקדת בהגנה על מערכות מים ועל תאגידי מים. מדובר במערכת אחת, שמאפשרת הגנה הן על מערכת המחשוב של תאגיד המים, והן על מערכות הבקרה ועל משאבות המים. 
בעולם המחשוב הקלאסי, Cyber 2.0 מגנה על המחשבים כנגד התפשטות התקפות סייבר בתוך הארגון ומחוצה לו. בעולם ה- SCADA, לעומת זאת,  מגנה סייבר 2.0 על המשאבות ועל הבקרים מפני כל התקפה או מפני גישה לא מאושרת.

במערכות רגישות, כמו מערכות מים, מעדיפים המנהלים שלא לבצע התקנות על גבי הבקרים (בבחינת הבקר עובד מצוין, ואין סיבה לבצע פעולה שעלולה לשבש אותו). היחוד של מערכת Cyber 2.0 הוא בכך שמדובר בהתקנה פשוטה, ושאין שום צורך בשינויי או בהתקנה על גבי הבקרים. גם בהמשך, אין צורך בשום עדכוני מערכת.

מערכת Cyber 2.0 שונה ממערכות סייבר אחרות, המבוססות על מודלים ביולוגים (גם עולם המושגים שאוב משם: וירוס, אנטי וירוס, מוטציה, הזרקה ועוד). אך גם התוקפים מתבססים על מערכות דומות, ולכן, מערכות ההגנה חשופות להתקפות חדשות, ממש כמו בטבע. 

 מערכת Cyber 2.0 שונה בכך שהיא בנויה על בסיס מודל מתמטי, שמבוסס על תורת הכאוס. כתוצאה מכך, המערכת בלתי ניתנת לפריצה מבחוץ.

חברת Cyber 2.0,, בניגוד לאחרים, לא רק מצהירה על כך: היא מעמידה את המערכת שלה לבחינה מתמדת של כל ההאקרים בעולם, ומבטיחה פרס כספי גבוה מאוד למי שיצליח לפרוץ אותה. ואולם, עד היום, כל מיליוני ניסיונות הפריצה למערכת נכשלו.

טכנולוגיית החברה מוגנת ב 9 פטנטים, אשר העיקריים בהם כבר אושרו (בארה"ב, בסינגפור ובישראל), והרישום שלהם מתבצע כעת בכל העולם.

חשוב לציין כי לא מעט תאגידי מים כבר נהנים מהגנת המערכת של Cyber 2.0, הם מרוצים ממנה, ומעידים יותר מכל על הצלחת המערכת. כמו כן, החברה נמצאת בתהליך התקנה בתאגידים נוספים בארץ ובעולם.