קיבלתם מפתח לדירה החדשה בהחלט אירוע מרגש, אז איך ממשיכים מכאן? ומה צריך לדעת על ניקיון דירה לפני אכלוס, ברגע שתכנסו לדירה תיווכחו שיש עוד המון עבודה לבצע ובמיוחד "עבודת ניקיון" שכנראה לא תוכלו לבצע בעצמכם.

מדובר בניקיון יסודי של חומרי בניה שנדבקו לאריחים ולקירות הבית, ניקיון של כתמי צבע ושפכטל בכל החדרים, ניקיון כלים סניטרים, ניקיון דלתות ומקופים, ניקיון חלונות, מסילות וויטרינות במרפסת, ניקיון מטבחים פנים וחוץ.

את כל אלו כדאי לנקות ע"י חומרי ניקיון מתאימים ואיכותיים שיחזירו את הברק לאריח ולכלים הסניטרים מבלי לפגוע בהם וכמובן שימוש במכונת מקצועיות כמו מכונת פוליש עבור הברקת האריחים. רוצה לדעת עוד? לחץ כאן.

קניתם דירה חדשה? הכירו את חברת הניקיון  אקסטרא קלין (צילום: AdobeStock)
קניתם דירה חדשה? הכירו את חברת הניקיון אקסטרא קלין (צילום: AdobeStock)

אז מי אנחנו? בטוח כבר שמעתם את השם "אקסטרא קלין"
אקסטרא קלין היא חברה ותיקה מאוד בענף הניקיון והפוליש, החברה מנוהלת ע"י יוחנן שאלתיאל, מומחה בתחום בניקיון. החברה ידועה באיכות העבודה שלה והקפדה על שימוש בחומרי הניקיון האיכותיים ביותר שקיימים בשוק- חומרים העוברים בקרת איכות בחברה, תוך הקפדה על הכשרת העובדים והפיכתם למקצוענים טרם התחלת העבודה בחברת אקסטרא קלין. החברה מחזיקה בציוד איכותי ומתקדם כמו מכונות פוליש מתקדמות, ניקיון בקיטור, גרניק, מכשירי הברקה ומכונת ניקוי מקצועיות.

החברה עובדת בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום.

אז מתי כדאי להזמין חברת ניקיון עבור ניקיון דירה מקבלן?
מומלץ להכניס את חברת הניקיון לדירה רק לאחר סיום העבודות בדירה במלואן, כיון שעבודות ותיקונים נוספות לאחר הניקיון יגרמו ללכלוך הדירה מחדש, מה שלא היינו רוצים שיקרה. לכן נכניס את חברת הניקיון לאחר התקנת המזגנים בבית, לאחר התקנת המקלחונים בחדרי הרחצה, לאחר התקנת הארונות במטבח ובאמבטיה, בנוסף יש לבדוק שכל מה שקיבלתם מהקבלן לשביעות רצונכם המלאה, לדוגמא שכל האריחים בדירה תקינים ואין צורך בהחלפתם, שכל הדלתות והמשקופים תקינים (דבר שמאוד ילכלך את הבית אם יצטרכו להחליף חלק מהם לאחר הניקיון).

כיצד נקבעים המחירים של "ניקיון דירה חדשה לפני אכלוס"?
התמחור עבור ניקיון הדירה ע"י חברת הניקיון תלוי בכמה גורמים שאנו נפרט עליהם כאן:

  • מיקום הדירה - אם הדירה נמצאת באזור מרוחק מהסניף הקרוב שלנו, לדוגמא ניקיון דירה בעיר אילת ולצורך העניין אל הדירה יצאו צוות מסניף באר שבע- אז יש לקחת בחשבון את עלות וזמן הנסיעה כדי להגיע ליעד. בכל זאת חשוב לציין שחברת אקסטרא קלין עובדת בפריסה ארצית ולכן המחירים הם די זהים במרכז בצפון או בדרום.
  • גודל הדירה - אנו בחברת אקסטרא קלין מנקים גם דירות קטנות, לדוגמא דירות חדר או דירות שלושה חדרים וכמובן מנקים דירות גדולות כמו כמו דירות חמישה חדרים, פנטהאוזים או בתים פרטיים. מן הסתם שכדי לנקות דירות גדולות בעלי 7-8 חדרים נצטרך להשקיע הרבה יותר שעות עבודה ולהגיע עם צוות עובדים גדול יותר מה שיעלה את המחיר עבור הניקיון.
  • זמן הספקה בדחיפות – לעיתים כאשר מדובר בדירות גדולות מאוד אשר מצריכות ניקוי של  שלושה ימי עבודה ע"י 3 פועלים, הלקוח מעדיף להכפיל את כמות הפועלים כדי לקצר משך זמן העבודה עד לסיום הפרויקט.
  • ניקיון דירה מרוהטת - ניקוי דירה מרוהטת הוא ניקוי מסובך יותר שיעלה יקר יותר, כיון שעל רצפה ישנם רהיטים שמקשים על הניקיון וכדי לנקות באופן יסודי צריך תחילה לפנות את הרהיטים, כמו ספות, שולחנות, כסאות, מזנונים שידות וכו'.

הכירו את חברת הניקיון אקסטרא קלין (צילום: AdobeStock)
הכירו את חברת הניקיון אקסטרא קלין (צילום: AdobeStock)

אולי כדאי לי לנקות בעצמי במקום להזמין חברת ניקיון מקצועית?
אז זהו שזה לא כל כך פשוט, ללא הציוד המתאים והחומרים המתאימים העניין הוא כמעט בלתי אפשרי, כיון שמדובר בלכלוך עקשן מאוד של חומרי בנייה וכתמי צבע ולא בניקיון של לכלוך סטנדרטי כמו אבק או שאריות מזון, מה שהופך את הניקיון למסובך וקשה הרבה יותר ופשוט בזבוז של זמן ואנרגיה.

כדי לטפל בלכלוך מהסוג הזה יש צורך בשימוש במכונת פוליש מקצועית שתוריד את הכתמים במהירות, מכונת קיטור / לחץ מים, שואב אבק עוצמתי בנוסף יש להשתמש בחומרי ניקיון מקצועיים המצריכים ידע רב ומקצועיות כדי לשמור על האריחים שלכם ולא לגרום להם לנזק כמו שריטות או הורדת הברק.

איך בחורים את הסוג הפוליש המתאים לכם?
ישנם מספר רב של סוגי פוליש כמו: פוליש ווקס, פוליש אקרילי, פוליש קריסטל, כדי להתאים את הפוליש הנכון ביותר לרצפה שלכם נצטרך להגיע לדירה ולבחון את הריצוף, שימו לב! שימוש בפוליש שאינו מתאים לרצפה יכול לגרום לנזקים גדולים כמו הורדת הברק ונזק בלתי הפיך לאריח.

אוקי החלטתי להזמין חברת ניקיון, מה עושים מכאן?
לחצו כאן לכניסה לאתר הבית של אקסטרא קלין
לכניסה לחשבון גוגל ביזנס
לכניסה לחשבון הפייסבוק
או חייגו אלינו: 050-5358473 ונשמח לעזור