הכתבה נכתבה בשיתוף רוי שוקולד

החיפוש אחר מתנה יכול להיות מייגע אבל כשיש כיוון וקונספט, קל יותר למצוא. ואין ספק שאם יש משהו שיכול להמיס את הלב ולרגש כל פעם מחדש זה שוקולד.

ממתק החיים זוכה בפרשנויות מדליקות מהרמת העיצובית ועד לסקאלת הטעמים ושוקולד בוטיק או שוקולד גורמה בהחלט מככבים בין המתנות המועדפות על רבים בכל עת ובכל אירוע.שוקולד משתלב במגוון מארזים מושקעים ומוקפדים עד הפרט האחרון אותם ניתן להעניק עם טוויסט יוצא דופן בהתאמה אישית לאופי האירוע או למקבל המתנה. 

לרוי שוקולד – מותג שוקולד הפרימיום היצירתי, מציע רפרטואר מסחרר של פרלינים וטראפלס וסדרות שונות של שוקולדים בטעמים בלתי שגרתיים לצד הקלאסיים מארזים ופתרונות להתאמה אישית של המתנה לבעלי השמחה. 

לפניכם מספר הצעות מפנקות למארזים לפי מועדים וחגיגות ולפי הקרבה לדם לו תרצו להמתיק את החגיגה: 

לכבוש את הלב ביום האהבה
ולנטיין דיי, יום האהבה הבינלאומי, קרב ובא וזה הזמן לחשוב כבר עכשיו על מתנה לחצי השני שלכם, מהסוג שמחמם את הלב ואת בלוטות הטעם. ברוי שוקולד מבחר מארזים ליום האהבה במגוון סגנונות כך שכל שצריך זה רק לבחור את הקונספט המבוקש. ביניהם מיקסים הארוזים בדרך יפהפייה וכובשת בין פרלינים, מקופלות ענקיות, שוקולד על מקל עם I LOVE YOU, בקבוק יין משובח, מארז של קסטות שוקולד, מגש סושי מתוק גדוש פרלינים, טראפלס ומקרונים ואם רוצים אפשר גם להוסיף סוכריית שוקולד עם הקדשה אישית למי שאוהבים. 

לכבוש את הלב ביום האהבה (צילום: רוי שוקולד)
לכבוש את הלב ביום האהבה (צילום: רוי שוקולד)

יום הולדת הגיע זה הזמן לפנק
ימי הולדת הם תמיד תירוץ נפלא לפרגן לחיך של מי שגדל בשנה וכאן ניכר הממד האישי בכל מוצר ומוצר כמו מארז פרלינים מענג עם הדפסים מיוחדים ליום ההולדת דוגמת מזל טוב, יום הולדת שמח ואיור מתנה מעוצב ומארזים הכוללים סוכריה נהדרת עם ברכה אכילה. 

אפשר גם לבחור מבין אלטרנטיבות לפי הטעם של מקבל המתנה בעל השמחה כמו מארז באוריינטציה של שוקולד מריר או מארז סושי משגע ססגוני אשר במרכזו ברכת שוקולד עם כיתוב אישי עד 3 ימים כמו גיל החוגג או ברכת מזל טוב, שמו של בעל השמחה וכדומה ומסביב פרלינים, טראפלס ומקרונים בצבעוניות מרהיבה פוטוגנית וטעימה – חוויה מביס ראשון. אל תפספסו משלוח ליום הולדת – יש למה לחכות. 

טעם מתוק עד לבקו"ם 
מסיבת גיוס או פשוט מועד הגיוס מהווים טיימינג נפלא להעניק מתנה למי שאוטוטו עולה על מדי חאקי, נפרד לזמן מה מהאזרחות ומתגייס לשורות הצבא. 

מתנות לגיוס מבית היוצר של רוי שוקולד כוללות מארז 18 פרלינים במגוון מילויים של קרם שוקולד אלכוהולי למי שכבר מלאו לו 18 שנים, כמו כן מארז פרלינים משגע עם סוכריית שוקולד עליה כתוב את המשפט שילווה את השירות הצבאי לפחות בטירונות - "שינה זה לחלשים" או מארז אחר כולל סוכריה דומה עם האיחול גיוס קל לצד פרלינים בטעמים שאי אפשר לעמוד בפניהם ועוד מגוון מתנות לגיוס שכל חייל לעתיד ישמח לקבל. 

איך לשלב מתנה אישית עם טעם טוב (צילום: רוי שוקולד)
איך לשלב מתנה אישית עם טעם טוב (צילום: רוי שוקולד)

תודה שאת בחיים שלי
אין כמו החברה הכי טובה, זו שתמיד עונה לך גם באמצע הלילה כשאת במצוקה או יודעת להיות שם עבורך תמיד שאת זקוקה לה ולא משנה אם היא חוגגת יום הולדת, עברה עבודה, ילדה תינוק אפשר פשוט להגיד לה כמה שאוהבים אותה באמצעות מתנה לחברה שהיא מארז נפלא שהיא תשמח לקבל וישאיר לה טעם מתוק מהחברות שלכן. ברוי שוקולד רקחו מארזי מתנות לחברה כמו מארזי פרלינים ייחודיים לצד סוכריית שוקולד על מקל עם הכיתוב BBF (שהיא תדע שהיא האחת בשבילכן) וכן טראפלס עם יין (לחיי עוד הרבה שנים של חברות אמיצה). 

כדאי תמיד לחשוב לפני על המתנה, אבל גם אם שוכחים אפשר להזמין מרוי שוקולד מהיום להיום באזור המרכז, כולל אלטרנטיבות נהדרות לטבעוניים והכל מגיע ארוז בדרך דקורטיבית ויצירתית כך שהמארז עצמו הוא חוויה לעיניים ולחוש הטעם. יש על מי לסמוך ובשביל מה לשמוח! 

הכתבה נכתבה בשיתוף רוי שוקולד