מותג הדרמו קוסמטיקה CeraVe מציע לחורף 2023 שני מוצרי טיפוח לעונה הקרה והיבשה: קרם לחות ותחליב לחות לטיפול ושיקום העור. המוצרים משלבים פורמולה ייחודית, המכילה חומצה היאלורונית וסרמידים חיוניים, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור.
מחיר מומלץ: 94.90-69.90 שקלים. 

סרווה קרם לחות ותחליב לחות לעור יבש  (צילום: יחצ)
סרווה קרם לחות ותחליב לחות לעור יבש (צילום: יחצ)

מותג האיפור Bestie משיק שמנים לטיפוח השפתיים וסדרת טינטים: שמן לטיפוח השפתיים המעניק מראה מבריק ומרקם רך ונעים למגע. וטינט במרקם קרם לשימוש על הלחיים והשפתיים. הטינטים מועשרים בשמן קוקוס להענקת לחות, ומגיעים בארבעה גוונים.
מחיר מומלץ: 39-25 שקלים. 

Bestie LIP DRI  (צילום: קית גלסמן)
Bestie LIP DRI (צילום: קית גלסמן)

קרן ברטוב מציגה את ה- BOOSTER Peel & Glow- סרום חדשני לקילוף תאים מתים, חידוש והבהרה, המבוסס על מגוון רחב של  חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות, חומצות פירות, ניאצינמיד, אנזימים ותוספת סרמידים לחיזוק המחסום האפידרמלי. הסרום בעל מרקם עדין ונעים, והנוסחה מותירה את העור קורן וזוהר.
מחיר מומלץ: 540 שקלים. 

סרום של קרן ברטוב  (צילום: עדי גלעד)
סרום של קרן ברטוב (צילום: עדי גלעד)

מותג היהלומים Bye Bye witches הוא מותג של fine jewelry - כל האבנים הם יהלומים טבעיים בדרגת ניקיון גבוהה, המשלב בין קז'ואליות ליוקרה, בין יהלומים טבעיים לחוט אדום, שגם מסמל חיבור לקבלה והגנה מעין הרע. המותג משיק את קולקציית הצמידים שמגיעים עם יהלומים בחיתוכים שונים: עגול, בגט, משולש, לב, גדלים שונים: 0.1 או 0.2 קארט, ואפשרויות מגוונות לצבע החוט. את הקולקציה ניתן להשיג באתר האונליין של המותג.
טווח מחירים: 1300-650 שקלים.

צמיד יהלומים של ביי ביי וויצ'ס  (צילום: עדי הרמן)
צמיד יהלומים של ביי ביי וויצ'ס (צילום: עדי הרמן)

מותג הטיפוח GARNIER מרחיב את סדרת ויטמין C ומשיק לראשונה: סבון פנים מטהר עם ויטמין C ותמצית הדרים סבון הפנים מנקה את העור ביסודיות ובעדינות, אינו מייבש ומותיר את העור אחיד, מואר וקורן.
מחיר מומלץ: 25 שקלים. 

סבון ויטמי סי גרנייה (צילום: יח''צ)
סבון ויטמי סי גרנייה (צילום: יח''צ)

שני מוצרים חדשים של מותג האיפור קיילי גנ'ר נוחתים בסופר פארם: אייליינר טוש שחור בעל פיגמנט שחור עוצמתי, מכחול דק מאוד ונוח לשימוש, וג'ל גבות עמיד לאורך היום ובפני מריחות.
מחיר מומלץ: 80 שקלים. 

קיילי גנר אייליינר  (צילום: יחצ)
קיילי גנר אייליינר (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח האורגני ecoLove מציג סדרת מוצרי טיפוח לתלתלים הכוללת: שמפו, מרכך, קרם שיער ומסכת שיער. מוצרי הקולקציה הכתומה עשירים בבטא קרוטן וויטמין A ומכילים תמציות ירקות אורגניים כתומים: גזר, דלעת ובטטה המסייעים לשיער לחזור לחיוניותו הטבעית ומעניקים ברק וגמישות עם מגע רך. כל המוצרי הקולקציה ללא SLS, ללא פראבנים וללא רכיבים פטרוכימיקלים.
מחיר מומלץ: 44.90-32.90 שקלים. 

הסדרה הכתומה לתלתלים  (צילום: עדי גלעד)
הסדרה הכתומה לתלתלים (צילום: עדי גלעד)

קרליין 10 משיקה שמפו ומרכך מועשר בחימר טבעי השמפו והמרכך החדשים מבוססים על פורמולה המועשרת בחימר טהור, המסייע בטיהור וניקוי של השיער והקרקפת מלכלוך, שומנים והצטברות של חומרי עיצוב.
מחיר מומלץ: 13.90 שקלים. 

שמפו ומרכך קרליין 10 חימר (צילום: טל אזולאי)
שמפו ומרכך קרליין 10 חימר (צילום: טל אזולאי)


מותג הספורט והפאשן סאקוני יוצא בקולקציית אביב-קיץ 2023 עם מגוון רחב של דגמים בעלי טכנולוגית חדישות ומתקדמות וצבעוניות שמחה עם מגוון גווני פסטל של צהוב, ורוד, ירקרק ואוף וויט. הקולקציה משלבת מספר דגמים לרצים מרתון ועד לרץ החובב. ניתן להשיג את הקולקצייה בחנויות סאקוני ברחבי הארת ובאתר החברה.
טווח מחירים: 1099-649 שקלים. 

קולקציית אביב-קיץ 2023 סאקוני  (צילום: יחצ)
קולקציית אביב-קיץ 2023 סאקוני (צילום: יחצ)

סרום סילק סקין החדש מבית פולה בליק: מחדש ומאזן את הלחות בעור מחזיר לעור את כמות הליפידים הנחוצה לו שאובדת בשל פגעי מזג האוויר, פעילות יום יומית והזדקנות. מחדש את השכבה של העור כך שתשמר הלחות הנחוצה לו. מתאים לכל סוגי העור.
מחיר מומלץ: 380 שקלים. 

סילק סקין פולה בליק (צילום: תומר מסינגר)
סילק סקין פולה בליק (צילום: תומר מסינגר)