מעצירה מוחלטת ועד חזרה הדרגתית: עולם השיווק מסתגל למצב מלחמה

המלחמה תפסה בהפתעה גם את השוק הפרטי, במיוחד בכל הקשור לשיווק. פגשנו ארבע מנהלות בתחום ושמענו איך הן הגיבו לאירועים: מעצירה מוחלטת של הפעילות ועד לחזרה הדרגתית לפרסום

אילנה שטוטלנד צילום: פרטי
חנות FEMINA בגרנד קניון חיפה
חנות FEMINA בגרנד קניון חיפה | צילום: יח"צ
9
גלריה

"בתור סמנכ"לית שיווק יש השלכות לכל בחירה שאני עושה בתקופה הזו. במשך שבועיים מפרוץ המלחמה היינו סגורים לגמרי. כל העובדים ישבו בבית, חוץ מכמה עובדים שפתחו את המחסן כדי לספק תרומות. ואילו מהרגע שפתחנו את החנויות, האסטרטגיה השיווקית שלי הייתה לא לעשות העתק־הדבק למה שאחרים עושים בעולם הקמעונאי, אלא להיות קשובה למה שהצרכן יכול להכיל בתקופה הזאת", אומרת טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של רשת החזיות וההלבשה התחתונה femina.

טל כדורי, סמנכ''לית השיווק של רשת FEMINA
טל כדורי, סמנכ''לית השיווק של רשת FEMINA | צילום: גבע טלמור
חנות FEMINA בגרנד קניון חיפה
חנות FEMINA בגרנד קניון חיפה | צילום: יח''צ
הילה כהן אביגל, מנהלת שיווק של סבוקלם
הילה כהן אביגל, מנהלת שיווק של סבוקלם | צילום: יח''צ
שיתוף פעולה של סבוקלם עם עסקים מהדרום ומהצפון
שיתוף פעולה של סבוקלם עם עסקים מהדרום ומהצפון | צילום: יח''צ
השקת ליין מוצרים באיל מקיאג
השקת ליין מוצרים באיל מקיאג | צילום: לנס הפקות
איל מקיאג' - שפתוני DIRTY TALK
איל מקיאג' - שפתוני DIRTY TALK | צילום: יח''צ
עדי ארז אביטל, סמנכ''לית שיווק של גולדה
עדי ארז אביטל, סמנכ''לית שיווק של גולדה | צילום: רונן פדידה
גלידת עם ישראל חי
גלידת עם ישראל חי | צילום: my social
תגיות:
כלכלה
/
בלאק פריידיי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף