הכתבה נכתבה בשיתוף אופטימל אינווסט

האוכלוסייה הולכת וגדלה מה שלמעשה מצמצם את האפשרויות לפתח מתחמים חדשים לבניה מכיוון שמשאב הקרקע בארץ מוגבל. בהוד השרון אנחנו יכולים למצוא עדיין, מתחם שהוא בגדר יהלום בעל פוטנציאל רב. בימים אלו הולך ומתפתח מתחם מגורים חדש העונה לשם 'נוף הירקון'. מדובר על עתודת קרקע אשר הולכת להפוך לשכונה איכותית בסמוך לשכונות וילות איכותיות בהוד השרון. מתחם נוף הירקון משתרע על החלק הצפוני של הפארק האקולוגי והוא צמוד לרמת הדר ורמות מנחם. לא רק זה, בשנים הקרובות אנחנו נראה תנופת בניה אשר תקשר בין נוף ירקון ובין ערוצי תחבורה מרכזיים. כמו כביש 5,6 וכביש 40. אם הנושא מעניין ואתם רוצים לשמוע עוד, המשיכו לקרוא ותקבלו את כל המידע.

אז על מה אנחנו מדברים בעצם? 
ההצעה שלנו היא לרכוש קרקע במתחם החדש, נוף הירקון. התוכניות מדברות היום על שטח בו יוקמו בשנים הקרובות כ - 6,000 יחידות דיור. בנוסף, יפרסו 220 אלף מ"ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר. בתוכניות תמצאו את השילוב המושלם בין אזורי מגורים חדשים ובין 'ריאות ירוקות', שטחים פתוחים פסטורליים, מקום אידיאלי לגדל בו ילדים ולחיות בו בשלווה. היום, קרקעות בודדות עדיין משווקת במחירים נוחים. רק כדי לסבר את האוזן, בשנים הקרובות, וזאת לאחר אישור התכנית המפורטת, ערך הקרקע יעלה לפי הערכות לשווי של כ- מיליון וחצי שקלים. כלומר, אנחנו מדברים על תשואה מדהימה עבור מי שירכוש קרקע להשקעה בהוד השרון בתקופה הקרובה, במסגרת הפרויקט החדש. 

אגב, בחישוב מהיר מי שיישאר ויממש את זכויותיו בפרויקט עתיד להגיע לנכס במחיר המגיע לחצי ממחיר השוק בערך. כלומר, כעת אתם עתידים לשלם על הקרקע סכום נמוך באופן יחסי, הוסיפו לכך את מחיר הבניה וההיטלים, אשר צפויים לעמוד על מיליון וחצי שקלים לפי המחירים היום. כלומר, בשני מיליון ש"ח, תהנו מנכס במרכז הארץ כאשר מחירו באזור גבוה פי שניים מהמחיר הזה. 

כל אחד יכול להשקיע בפרויקט החדש 
באופטימל אינווסט אנחנו מאמינים כי כל אחד יכול להשקיע בנדל"ן. כמו שאנחנו יודעים היטב, בישראל יש דברים אשר משתנים כל הזמן. מה שכמעט אף פעם לא משתנה זו העלייה במחירי הדירות, אשר רק מחריפה משנה לשנה. כלומר, אם אתם רוצים לקחת את הכסף שלכם ולהשקיע אותו באפיק בטוח, זה המקום להשקיע בו את הכסף. מה גם שהחלום הישראלי לנכס אף פעם לא היה כל כך ממשי. 

הוד השרון משנה פניה בשנים האחרונות 
הוד השרון היא עיר בצמיחה. היום, מתגוררים בעיר כ - 68 אלף תושבים. התוכניות המאושרות לעיר חוזות כי עד שנת 2030 אוכלוסיית העיר תגיע לכמאה אלף תושבים. כלומר, אם אתם רוצים לנצל את ההזדמנות הזו עבורכם ועבור הילדים שלכם, אין רגע מתאים יותר לעשות זאת מהרגע הזה. 

אנחנו כאן עבורכם כדי ללוות אתכם במישור המקצועי וכדי לעזור לכם לעבור את המסע עד לחתימה של עסקה מוצלחת עבורכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי לקבל פרטים נוספים ומענה לשאלות.  

*הקרקע אינה זמינה לבניה.

הכתבה נכתבה בשיתוף אופטימל אינווסט