שלשוה שבועות אחרי שהורד עמוד הפייסבוק של "סטטוסים מצייצים", הוא חוזר והפעם בתור אתר אינטרנט. 

כזכור, בחודש שעבר החליטה הנהלת פייסבוק להוריד את העמודג הפופולרי מכיוון שהפר את תנאי השימוש בכך שהעלה סטטוסים תמורת תשלום.

בעלי העמוד, אבי לן ועדי בנטוב לן, מסרו אז בתגובה לסגירת העמוד: "אנחנו בהלם מההתנהלות הברוטלית. שכל אזרחי 'מדינת הפייסבוק' ידעו שניתן להעלים מפעל חיים, שניתן לסגור כלי תקשורת של 720 אלף אנשים בין לילה - ללא שימוע, ללא שמיעת הצד שלנו, בהתבסס רק על השמצות מבעלי אינטרס ומבלי שבכלל הבינו התמונה האמיתית. מדובר ממש כמו בשיטת משטר דיקטטורית. סגרו את אמצעי המדיה מספר אחת של האזרח הפשוט אשר סייע לאלפי ישראליים אשר קולם לא נשמע באמצעי המדיה המסורתיים".

והנה, לפני מספר ימים עלה האתר החדש, שכתובתו היא sta2sim.com, לרשת. בעלי האתר כתבו: "חמש שנים אחרי שהוקם, הפך סטטוסים מצייצים לתופעה תקשורתית-חברתית מחוללת שינוי שאין שנייה לה בעולם כולו. בעזרת חזון ונחישות, צמחנו והתעצמנו והפכנו לגוף תקשורת מוביל עד שאפילו "חמאס" קבע שאנחנו יעד אסטרטגי ופרץ לדף הפייסבוק שלנו במבצע "צוק איתן".

"כיום סטטוסים מצייצים משיק פלטפורמות חדשות: אתר חדש ובקרוב מאוד גם אפליקציה. אנחנו כאן, עבור כל מי שמצא עניין בקולות ובסיפורים המרגשים והמשעשעים, המרגיזים והבועטים, וכמובן שאנחנו כאן עבור מי שרוצה להישמע".

אגב, בתנאי השירות של האתר נכתב כי השירות עשוי לכלול כל מידע מסחרי או פרסומי מכל סוג שהוא. "המידע יכול להופיע בכל דרך שהיא, לרבות בתשלום לשירות או בכל דרך אחרת, אולם אין לראות בכך המלצה או עידוד לרכישת המוצרים או השירותים הנזכרים בשירות. השירות לא יהיה אחראי לנכונות הנתונים המסחריים המופעים בו, ועליכם לבדקם באופן אישי".