אוזניות ה־True Wireless מדגם Buds q2 של Realme עושות עבודה לא רעה בהתחשב בתג המחיר הנגיש שלהן. הן מלאות בפוטנציאל, שכן השימוש באפליקציה של החברה, שנותנת שלוש תבניות צליל, מסייע לשפר את הסאונד הכללי - ואכן לאחר כוונון שביצעתי, הצלחתי לקבל סאונד מרשים, לא פחות מאשר באוזניות יקרות בהרבה.

האוזניות מציעות חיבור Bluetooth 5.0, עיצוב קומפקטי ומשקל קל של 4.1 גרם לכל אוזניה, עד 20 שעות האזנה למוזיקה (באמצעות קופסת הטעינה) ומצב גיימינג ייעודי שמפחית את ה־Latency ל־88 מילי־שניות בלבד. הן מגיעות בנרתיק פלסטיק בצבע שחור או כחול־פסטל, הנטול חיווי על מצב הסוללה בקופסה (דבר שהיה יכול להוסיף לאוזניות כמה נקודות זכות). הן נטענות באמצעות חיבור Micro USB - חיבור ישן יחסית, שכבר כמעט ולא נמצא בשימוש אצל המכשירים החדשים.

עם זאת, נקודה לזכותן של האוזניות היא הגודל שלהן - מדובר באחד מהזוגות היחידים שלא מצאתי את עצמי מתחילה לשחק עם גודלי הגומיות ועם הזווית שלהן באוזן, במטרה לוודא שיישבו כמו שצריך ולא יפלו. הן עושות עבודה טובה מבחינת איכות השמע בשיחות, כאשר שני הצדדים בשיחה שמעו היטב זה את זו.

האוזניות לא כוללות ביטול רעשים אקטיבי, אך הגומיות של האוזניות עושות עבודה יפה מבחינת בידוד מרעשי הרקע. מקשי המגע של האוזניות מגיבים היטב, וניתן להחליט באמצעות האפליקציה איזה תגובה תהיה לכל אוזנייה. מחיר האוזניות 129 שקל.