סרטו של אבישי סיון, ״תיקון״, הוא המנצח הגדול בתחרות הסרטים העלילתיים שנערכה במסגרת פסטיבל ירושלים.
 
״תיקון״, המתמקד בלבטי אמונה הפוקדים בחור ישיבה, הוכתר כסרט המצטיין, וכן הוענקו לו פרסי התסריט (אבישי סיון), הצילום (שי גולדמן) והשחקן הטוב (ח׳ליפה נאטור). כמו כן זכו מפיקיו במענק בגובה 120 אלף שקל. לכל זוכה בפרס אישי הוענקו 10,000 שקל.
 
בפרס עבור בימוי סרט הביכורים זכה ניצן גלעדי על ״חתונה מנייר״, שיצרף לחשבון הבנק שלו 20 אלף שקל. סרט זה הניב גם את פרס השחקנית הטובה, שהוענק לאסי לוי. פרס העריכה ניתן לסרט הזומבים המקומי ״ג'רוזלם״, שביימו במשותף האחים יואב ודורון פז. סרט זה הוכתר גם כחביב הקהל.
 

המנצח בתחרות המקבילה לסרטי תעודה הוא ״הוטליין״ שביימה סילבינה לנדסמן. הסרט עוקב אחר פעילות ארגון סיוע לפליטים אפריקניים, והוא זיכה את היוצרת שלו במענק של 30 אלף שקל. בפרס הבימוי בתחום התיעודי זכתה נירית אהרוני שכתבה, ביימה, הפיקה וצילמה את ״בת זונה״, הפורש על הבד תמונת עולם מזעזעת של זונות המנסות להישאר בחיים בלילה התל אביבי האכזר.

אופיר לייבוביץ' זכה בפרס ההלחנה עבור המוזיקה שהכין ל״בת זונה״. עוד חולקו פרסים לסרטים קצרים, ניסיוניים, וכן לסרטים בנושאים יהודיים. הסרט מתוצרת קוסובו, ״שלושה חלונות ותלייה״ (שבהפקתו מעורבים, בין השאר, הישראלים אלי מאירוביץ' ודן גולדברג), זכה בתחרות ״רוח החופש״ הבינלאומית.