שנה מוצלחת עברה על הזמר דודו טסה (40). במצעד השנתי של גלגל"צ לשנת תשע"ז זכה השיר "כל הזמן הזה" שכתב והלחין והזמר, הוא אף נבחר להופיע עם להקתו כמופע חימום של להקת רדיוהד בסבב ההופעות שלהם בישראל ובארצות הברית בקיץ 2017. "לפני שטסתי לארצות הברית אמרתי לעצמי שהכי חשוב זה להצליח ליהנות", סיפר הזמר בתוכניתה של איריס קול ברדיו 103FM על השנה שחלפה עליו והטיסה לארה"ב, "להבין שהכל קורה עכשיו ולשחרר".





"תחילה נורא חששנו מהקהל אך אחרי הופעה אחת כבר קלטנו שהקהל של רדיוהד מגיע להופעות בכדי לשמוע משהו שהוא אינו פופ שגרתי", סיפר על התגובות להופעתו בחו"ל, "הוא פתוח לקבל דברים חדשים ושונים, זה היה מאד מפתיע ומעודד".



"הרגשתי שלקהל של רדיוהד יש סבלנות", סיפר דודו טסה על הופעתם בארה"ב, "השירים שבחרנו מאד עזרו לדבר הזה לא להיות עייף מידי, בחרנו חומרים עדכניים שלא ניתן להתעלם מהם. אני חושב שזה עבד ושהבחירות שלנו היו נכונות".





על אלבומו החדש שמכיל את מיטב יצירותיו בהופעה חיה לאחר עשרה אלבומי אולפן סיפר: "זהו אלבום כפול שהוקלט בהאנגר בשנה שעברה. באלבום אף מתארחים ברי סחרוף ואביתר בנאי והוא מכיל ביצוע מיוחד לשירו של אריק איינשטיין 'שביר'. באחת הישיבות לקראת ההופעה בהאנגר הבחנו שההופעה מתקיימת ביום לזכרו של אריק, חשבנו מה אפשר לעשות והדבר הראשון שעלה לי לראש הוא השיר שביר, אני מאד שמח על הבחירה".



עריכה: איתמר זיגלמן