להקת הגראנג' אליס אין צ'יינס, כוכבת פסטיבלי הרוק הבינלאומיים וחלוצת מוזיקת הגראנג' מגיעה לישראל להופעה אחת בתאריך ה-17 ביולי 2018, בקיסריה. הלהקה מצטרפת  לרכבת ארוכה של אמנים שיופיעו בישראל במלך קיץ 2018, ביניהם ג'מירוקוואי, להקת א-הא, רינגו סטאר, אוזי אוסבורן, אנריקה איגלסיאס והסקורפיונס ומסמנת את הקצה הרוקיסטי של הטבלה.

"אליס אין צ'יינס", שם שאומר הרבה לילדי שנות ה-90, אחת מארבע הלהקות הגדולות שיצאו מסיאטל. יחד עם נירוונה, סאונדגארדן ופרל ג'ם הם הובילו את מהפכת הגראנג' שהשפיע רבות על מוזיקת הרוק. ללהקה 9 מועמדויות לגראמי, מכירות של למעלה מ-20 מיליון אלבומים ברחבי העולם וקהל מעריצים אדוק במיליונים.

כוכב הלהקה ליין סטאלי נאבק שנים בהתמכרויות להרואין וקוקאין שמנעו ממנו להופיע, עד שלבסוף ב-2002 נמצא מת בביתו, מה שהעצים עוד יותר את המיתולוגיה סביב הלהקה. מייק סטאר המתופף המקורי של הלהקה נפטר ממנת יתר מאוחר יותר. לב הלהקה נותר הסולן והכותב העיקרי ג'רי קנטרל ואת השניים החליפו בזמנים שונים מייק אינז (הגיטריסט של אוזי אוסבורן) וויליאם דובאל שהצטרף בשני האלבומים האחרונים. הלהקה תגיע בהרכב המלא לישראל עם יציאת האלבום החדש ביוני 2018.
המכירה נפתחת היום בשעה 18:00, וכרטיס יעלה החל מ- 229 שקל ובהתאם למקומות הישיבה.