כבר שלושה עשורים שארקדי דוכין מרגש אותנו - בהגשה יוצאת הדופן שלו ובקול העוצמתי, המיוחד והחודר שלו. עם קריירה ארוכה, ועשרות שירים שהפכו לחלק מהפסקול של המוזיקה הישראלית, דוכין ממשיך לחדש, ליצור, וגם להופיע. במוצאי השבת הקרובה, יגיע ארקדי דוכין עם גיטריסט מלווה וגם כמובן – עם הפסנתר, ל"פאב הפינה" בקיבוץ חמדיה, להופעה אינטימית ומרגשת במיוחד.



אז מה יהיה שם? 'היא לא דומה', 'מי אוהב אותך יותר ממני', 'אוהבת לא אוהבת', 'מלנכולי', 'נאמר כבר הכל', 'חדר משלי', 'טמבל', 'עוד נגיעה' ועוד שלל להיטים מהרפרטואר העשיר של דוכין ושל החברים של נטאשה. ארקדי דוכין - מופע אינטימי ב"פאב הפינה" בקיבוץ חמדיה. שבת, 17/3/18, תשע וחצי בערב. כרטיסים להופעה, וּלְעוד הופעות רבות אחרות, עכשיו ב- אקו טיקטס, באתר וּבַֿאפליקציית eco99music.


 





תפתחו את האוזניים



אם נודה על האמת – אז כנראה שכולנו מכורים לתוכנית הבוקר המואזנת ביותר בישראל. מי מאיתנו לא פותח את היום שלו עם טל ואביעד? עם ההומור השנון, הציניות שמגיעה בדיוק במידה הנכונה, השיחות האקטואליות הבועטות וכן – גם המוזיקה שבאה לנו בול על הבוקר! ואם כבר במוזיקה עסקינן, רדיו אונליין eco99fm פתח לא מזמן ערוץ חדש שמוקדש כולו לטל ואביעד וכולל ה-מוווון סטים מעולים, עם שירים מהתוכנית, עם השירים שטל ואביעד אוהבים במיוחד ואפילו עם סטים בעריכת השניים - במיוחד עבור המאזינים שלהם.



מתלבטים במה לבחור? קבלו סט חגיגי בעריכת טל ברמן עם השירים הכי טובים לריצת בוקר (גם ערב תופס), כאלה שיתנו לכם מוטיבציה, יכניסו בכם אנרגיה, וישמרו לכם על הכח – גם בעליות הקשות ביותר. אז מה תמצאו שם? את דרייק, אמינם ואד שירן, סיה, קנדריק לאמאר ואחרים – אז יאללה, צאו לדרך, מוכנים? שלוש, שתיים, אחת, פליי!