לאחר סערת ההטרדות המיניות של משה איבגי, השחקנית חני נחמיאס התייחסה הבוקר (שלישי) בתוכניתם של ניסים משעל ודרור רפאל ב-103FM  לפרסומים לפיהם עברה אונס בצעירותה במהלך הצילומים לסרט 'בובה' אותו ביים זאב רווח: "זהו שקר והטעייה, אנחנו בדיון לתקן את הכותרת. זה עיוות שצנח עליי. זו כותרת מעוותת וזו מניפולציה, חבל שעורכים עיתונאיים עושים דברים כאלה, יש מאחורי הכותרות הללו בני אדם. לא חוויתי אונס. לא בוצע בגופי שום דבר. הייתה סצנה אלימה ויצרית על הסט". 

נחמיאס הסבירה: "השחקן הטוטאלי קרע לי את השמלה וזה לא היה אמור לקרות. אני כבת 26 הייתי מבוהלת והתחלתי לבכות. זה חרג ממה שתוכנן אבל זה רחוק מאונס. אני רואה את הצלם, התסריט והמוניטור בזווית העין. בכל זאת יש פה סצנה בתוך סט של סרט. אני אישית חוויתי סצנה מאד מטלטלת וכואבת פיזית והיא הייתה מבהילה עבורי כשחקנית אך זהו לא אונס". 
על האמירה 'חני עברה חוויה איומה אבל זה שירת את הסרט' טענה: "זו אמירה שלי והיא נכונה. התקשרה אליי עיתונאית שסיפרה שהיא עושה כתבה על זאב רווח וביקשה תגובה שלי על כך שבסוף הסרט זאב רווח ניגש אליי להתנצל, אך במקביל ניגש לשחקן אשר צרפתי ולחש לו באוזן תודה. אמרתי לה ששמעתי זאת בפעם הראשונה ועניתי לה שממרום גילי אני מבינה אותו. הסצנה הייתה אדירה על המסך, אני באותו רגע חוותי דבר קשה ומטלטל. הייתי ערומה, אמנם השחקן קרע ממני את השמלה אך אני כאינסטינקט לקחתי אותה וכיסיתי את עצמי".

עוד הוסיפה השחקנית: "יש פה עיוות של מערכת 'ידיעות אחרונות' המנסה למכור עיתונים. אין לי טענות לזאב רווח , לא פניתי לאף אחד ולא מנסה לעורר דברים מלפני 30 שנה. זאב רווח הוא חבר שלי ובמאי מוצלח. עמד מולי שחקן טוטאלי ורצה להעביר את הסצנה המשכנעת ביותר. כן חוויתי באותו רגע חוויה מטלטלת וכואבת. לא עצרתי מכיוון שאני שחקנית מקצועית. אני זוכרת שחשבתי תוך כדי סצנה על השמלה שאני צריכה את השמלה בסצנת אחרות. היה ברור לי שיש סצנות שמצלמים פעם אחת".

זאב רווח. צילום: יח"צ
זאב רווח. צילום: יח"צ
נחמיאס סיפרה מה קרה לאחר סיום הסצנה: "שכבתי על פסי הרכבת כמו בסוג של קבר ובכיתי כחצי שעה עד שהרימו אותי. קיבלתי יום חופש מהצילומים למחרת אך לאחר מכן חזרתי לצלם את הסרט. צילמתי סרט שהוא אחד התפקידים היותר עגולים ואחרים והמורכבים שעשיתי ויש לי רק לומר לזאביק תודה".
כשנשאלה מה הייתה עושה אילו הייתה מצלמת את הסצנה היום טענה: "אני לא יודעת מה הייתי עושה היום. אני יכולה להתחבר לילדה בת ה-26 בתפקיד ראשי ראשון מול זאב רווח הענק ולמרות כל הטלטלה הבנתי שאני עושה תפקיד גדול".
עריכה: איתמר זיגלמן