הזמר דורון מירן עלה היום (רביעי) לשידור בתכנית "זהבי עצבני", שמגיש נתן זהבי ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", כדי לספר לו על כך שחזר לבית "האח הגדול" למשימה מיוחדת, ובשל כך הוא נרדף על ידי אנשי "צבא האמת" של כוכב התוכנית שי חי. "אני מוצף בקללות ואיומים על משפחתי, איומים על חיי, שישרפו לי את האוטו, אתמול זרקו לי אבנים על הבית", אמר מירן, "אבל אני לא יכול להגיד מילה רעה על האח הגדול הוא שדרג לי את הקריירה".


"שדרג לך את הקריירה?", שאל זהבי, "אוקיי, תסבול. יזרקו עליך אבנים, שתדע שקריירה עולה בדם ואש. ממה אתה מפחד, שמישהו באמת ייגע בך? אז אולי תפסיק ללכת לתוכניות חרא כאלה, ותתחיל להיות אמן רציני, תתרכז באמנות שלך, ולא בזבל כמו 'הפח הגדול' ושאר תוכניות החרא שיש בטלוויזיה הישראלית? אם הגדרת את עצמך זמר אז תתרכז בזמרה. אתה ראית את אריק איינשטיין, שלום חנוך או חווה אלברשטיין ומאיר אריאל, גדולי הזמרים בארץ, הולכים ל'פח הגדול'? הם אמנים! הם זמרים! הם מוזיקאים!".

"אבל ראיתי את מושיק עפיה ומאיה בוסקילה הולכים לזה, אז מה? אתה מזלזל בהם?", שאל מירן. וזהבי ענה: "אני לא מזלזל בהם, רק אתה לא שומע אותם בתוכנית שלי, כפרה עליך. תיקח לך שלושה-ארבעה שומרי ראש ותשמור על עצמך, חס וחלילה שלא יאונה לך כל רע, באמת. לי הציע בזמנו שבי זרעיה, בשביל להצטרף לבית 'האח הגדול VIP', מאות אלפי שקלים, אמרתי לו לך תחפש. תעשה בירור בכל תוכניות הריאליטי, ששלחתי לקיבינמט. כי אתם, הכסף מעוור את העיניים שלכם, תאוות הפרסומת. תזכור תמיד מה נתן אמר לך: פרסומת, תאוות ממון, תאוות רייטינג, זה מה שעושה לאנשים את כל הנזקים".



עריכת תוכן 103FM: אסף נבו