גמר "האח הגדול" מתקרב, ורועי בן-נתן, אחיו התאום של עומרי בן-נתן, בטוח שאחיו צריך לזכות בעונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי: "אם יש מישהו שראוי לקחת את המקום הראשון, ולאו דווקא כי זה פרס, בשבילנו כמדינה, כתרבות, זה לאו דווקא אנשים מכל מיני מקומות סוציו-אקונומיים וכאלה שונים, אלא דווקא מלח הארץ, שהלך בתלם והצליח ועשה כל מה שכל אימא יהודיה הייתה רוצה שיעשה", אמר בן-נתן בראיון לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". 




"עומרי עבר תהליך בשלושה וחצי חודשים האלה והוא ראוי על זה להערצה", אמר התאום. "הוא הגיע לשם חסום רגשית והצליח להיפתח שם ולהגיד את מה שיש לו על הלב. ומעבר להכל, להתאהב בבית 'האח הגדול'. אני חושב שהדברים האלה, תוך כדי חיים בתוך בית סגור, וניהול מערכת יחסים עם אנשים שהוא לא בחר בכלל להיות איתם, בצורה כל כך מאופקת וסבלנית ויפה, ושמירה על הכבוד של כולם - אני חושב שעומרי עשה מעל ומעבר בעונה הזאת".

על האמירה של תניה, חברתו של שי חי, כוכב עונת "האח הגדול", על כך שהיא ושי חי לא יתפייסו עם עומרי בסיום העונה, הגיב אחיו התאום רועי: "מישהו לקח קצת רחוק מדי את כל הסיפור של 'האח הגדול'. לכל אחד יש את זכות הבחירה להיות בחברת מישהו אחר, או לא. לצאת בהצהרות שזה לא יקרה? זה שלה. לי באופן אישי זה לא הפריע, זה הזיז לי כמו כוסות רוח למת. זה לא שאני יושב בבית בדיכאון ואומר 'איזה באסה, אני לא אצליח לפגוש את תני ושי יותר בחיים שלי', ותסמכו עלי שאני יכול לדבר גם בשם אחי. היה את הניסיון להתחבר? שמו אותם באותו בית כמה חודשים? לא הצליח? כנראה שגם בחוץ זה לא יצליח, אז כל איש בדרכו יחיה".
בן-נתן הדגיש: "אני מאוד מקווה שאם מישהו שומע אותי מהמחנה שלהם - שיתנו לאנשים לחיות בשקט. כל ההעלבות והאישומים, להאשים אותי ואת אחי באונס, וכל ההכפשות והאישומים - עומרי סיפר איזה סיפור, בלהט הדברים, ובהלצה, על איזשהו החלפה שהחלפנו בין בחורה, שבלבלנו. הדברים נעשו כילדים בני 15-16, בלי שום אקטים מיניים, בלי שום פגיעה בכבוד האדם. אנחנו חונכנו אצל תת-אלוף במילואים, אישה, ואם יש מישהו שנותן כבוד לנשים זה עומרי ואני, ככה חונכנו. וזה נכנס להכפשות והעלבות ודברים בפייסבוק. חייבים להבין שמאחורי כל דמות שם, גם אם לא מתחברים אליה, יש אנשים, יש הורים, יש אימא מבוגרת בת 70 כמעט ויש אחיינים בני 10 ו-8, שלהם באמת לא מגיע לסבול".
 
בן-נתן חשף למעריב כי "הייתה הצעה אחרי שבועיים, שאני אכנס ל'אח הגדול', אבל סירבתי, כי זה לא היה המקום שלי. החוויה כאח תאום של עומרי היא מאוד מעורבת. מצד אחד זה לראות את אחי התאום על המסך ולהיות גאה. מצד שני לא הייתי במאה אחוז שלם שאני מוכן להיכנס לחשיפה הזאת. לא ידעתי בדיוק את סדר הגודל של הדברים, לא שיערתי לעצמי, אבל בדיעבד אני לא יודע מה יכולנו לעשות אחרת". 
עריכת תוכן, 103FM: אסף נבו