העוברים ברחבת תיאטרון הבימה, רחוב רוטשילד, והטיילת בתל אביב חזו היום (חמישי) במחזה נדיר, נשים בלבוש שפחות הסתובבו בין האתרים המוכרים בעיר. הנשים שנאלצו להסתובב בשמש הקופחת של העיר בשמלות ארוכות הגיעו למקום חלק מפעילו קידום של HOT לסדרה "סיפורה של שפחה". העוברים והשבים החלו לצלם אותן והתגודדו סביבן, הקריאות שנשלחו אל עבר השחקניות נעו בין "תחזור למטבח" ל"איזה יפות" ו"איפה החיוך".



בשלב מסוים גם זוכת האח הגדול ומנחת הטלוויזיה שפרה קורנפלד שעברה במקרה באזור נעצרה וצילמה את הנשים. לשמחת חברת התקשורת, לאחר הפעלת העמוד הרשמי של כוכבת הסדרה אליזבת' מוס עשה לייק לתמונות השפחות באתרי העיר.



שפחות ברחבי תל אביב. צילום: אור גפן


שפרה קורנפלד מצלמת את השפחות.





"סיפורה של שפחה" היא הדרמה המצליחה ועטורת שבחי המבקרים של Hulu ואולפני MGM,  במאי הודיעה Hulu כי הסדרה חודשה לעונה שנייה.
עם עלייתה בארץ ובעולם זכתה הדרמה הדיסטופית, המבוססת על רב המכר של מרגרט אטווד ("עין החתול") ובכיכובה של אליזבת' מוס ("מד מן"), לביקורות מהללות ולציונים 100% באתר Rotten Tomatoes ו-93 באתר Metacritic.

הסדרה זכתה לשבחי המבקרים בעולם. "חדה ואלגנטית יותר מכל מה שראיתי השנה בטלוויזיה. זו סדרה שאפשר לצפות בה בכל זמן ועוד ידובר בה בשנים הבאות", נכתב עליה במגזין TIME. הניו יורק טיימס תיאר אותה במילים: "לא מתפשרת, קצבית ומפחידה לגמרי", מגזין וראייטי עם לא חסך במחמאות: "עיבוד ראוי ושובר לב של הספר. משחק חזק ו-ויזואליה עמוקה".