היא כוכבת ענק בהוליווד, והאקסית המפורסמת ביותר של ג'סטין ביבר, אבל המפגש הראשון של סלינה גומז עם התהילה, כך מסתבר, לא היה חיובי. זמרת הפופ החלה את דרכה בסדרה "המכשפים מבוורלי פלייס", והפכה לטאלנטית של ערוץ "דיסני", אך כפי שחשפה בראיון למגזין "Business of Fashion" יש לה זיכרונות קשים מאותה תקופה.

סלינה גומז, ג'סטין ביבר, Getty images
סלינה גומז, ג'סטין ביבר, Getty images


גומז סיפרה שהתחילו אצלה ספקות לגבי התהילה, כשאנשים החלו לשים לב אליה בזכות המראה שלה ולא בזכות כישרון המשחק. "התחילו להכיר אותי בגלל דברים שלא קשורים לעבודה שלי", הסבירה הכוכבת בת ה-25, "אז התחלתי להרגיש שהתשוקה האמיתית שלי מתרחקת ממני עוד ועוד, וזה הפחיד אותי".

"להופיע מול 100 איש באירועים קטנים הייתה הרגשה נהדרת", היא סיפרה למגזין, "אבל כשהתבגרתי והתקדמתי בקריירה, והתחלתי להיות חשופה לאמת שמאחורי הדברים, זה ערער אותי".



"אני זוכרת שהרגשתי ממש מחוללת כשהייתי צעירה יותר, אפילו כשסתם הייתי בחוף הים", הסבירה גומז, "הייתי רק בת 15 או 16 ואנשים התחילו לצלם אותי. אני לא חושבת שאנשים באמת ידעו מי אני. אבל הרגשתי מחוללת ולא אהבתי או הבנתי את זה, וזה הרגיש מאוד מוזר. הייתי נערה צעירה, והם היו גברים מבוגרים, ממש לא אהבתי את ההרגשה".

אולי לחוויות אלו יש קשר לעובדה שבחודש אוקטובר האחרון גומז הגיעה למכון הטיפולי בטנסי שבארצות הברית כדי לדעת איך להכיל את התקפי החרדה, הלחץ והדיכאון שמהם היא סובלת תקופה ארוכה. בשילוב עם מחלת הזאבת שהתגלה אצל סלינה וכנראה לא מסייעת למצבה הנפשי, זאת כבר הפעם השנייה שבה היא נכנה מוסד סגור, אחרי שכבר עברה טיפול דומה בשנת 2014.