חתונה שעוררה סערה: שדרית הטלוויזיה לוסי אהריש פרסמה הערב (שישי) פוסט בפייסבוק ראשון מאז החתונה לצחי הלוי, חתונה שהפכה להיות שיחת היום במדינה. בפוסט שפרסמה אהריש, היא הודתה למשפחתה ומשפחת בעלה, לחבריהם וגם לאנשי התקשורת שכיבדו את פרטיות הזוג ולא פרסמו על הזוגיות בין השניים למרות שידעו עליה, בהם גם כתבת מעריב ליאורה גולדנברג. עם זאת, אהריש בחרה שלא להתייחס לסיבת הסערה העיקרית, והיא התנגדות של חלק מאנשי הציבור בארץ, בהם חברי הכנסת אורן חזן (ליכוד) ובצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי), ושר הפנים אריה דרעי (ש"ס) לחתונה וזאת מכיוון שאהריש והלוי הם זוג מעורב.



"הנה זה בא.... סיבה טובה לאהבה. ולתודה", פתחה את דבריה אהריש והוסיפה, "כל מה שקורה מסביבנו בימים האחרונים פשוט ממלא אותנו באושר אהבה אינסופית ובאור כל כך הרבה אור. מלבד התודה הגדולה למשפחות והחברים הנדירים שלנו שליוו והיו איתנו ביום הזה, ומילאו את הלב שלנו באהבה עצומה כל כך, אנחנו רוצים להגיד שאנחנו אסירי תודה לחברינו והקולגות בתקשורת. רבים מכם ידעו את דבר הקשר והקשיים שעברנו בו, וכולכם כאחד בחרתם לכבד את הפרטיות שלנו, ולשמור עלינו מכל הרוחות הרעות הקרובות והלא קרובות. החומה הבצורה שהייתה עטופה באהבה ותמיכה, והחזית האחידה שהפגנתם בפירגון שנתתם, כל כך לא ברורים מאליהם והם הפכו את היום הזה, ליום עטוף בקסם ותחושה עילאית של אושר ששום דבר לא העיב עליו. תודה רבה לכם על מי שאתם ועל מה שעשיתם עבורנו".





כזכור, אחרי פרסום דבר החתונה, טען חבר הכנסת חזן כי אהריש "פיתתה את הלוי כדי לפגוע במדינה", חזן קיבל חיזוק מיו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, שכתב: "אני מבין את לוסי אהריש שלא מוכנה להתחתן עם ערבי. אבל אני מצפה מצחי, שהוא בא ממשפחה טובה, שישמור על הכבוד של עם ישראל ולא יתבולל. צחי, לא מאוחר מדי, חזור בתשובה ושוב לעם ישראל".



עם זאת, הדברים של חזן וגופשטיין גררו ביקורת קשה וטענות על גזענות. ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) צייצה: "ברכות ואושר לזוג המהמם לוסי אהריש וצחי הלוי. ובאשר לציוץ הזה, אין חדש תחת השמש. אוכלי המוות כזכור סברו שרק טהורי דם רשאים להתקיים". אחד הגולשים השיב לח"כ חזן: "רגע אורן, תסלח לי רק לרגע. זונות בבולגריה, זו לא התבוללות? או שאני מתבלבל בינך לבין מישהו אחר? אה, בעצם לא, אני לא".




גולשת אחרת כתבה: "אורן כתומכת המפלגה שאליה אתה משתייך, הדעות שלך מבישות, גזעניות וחשוכות. עצוב שאדם כמוך עם כל כך הרבה עוקבים מפיץ את האג'נדה האומללה הזו. חבל שאלו הערכים שאתה מעביר הלאה. חבל על השנאה והפילוג שאתה גורם. הליכוד צריך להוקיע אנשי ציבור מהסוג שלך, שפוגעים אנושות בתדמית שלנו".



ח"כ סתיו שפיר אמרה: "לוסי אהריש האמיצה וטובת הלב מבינה מה זה להיות יהודי יותר משמבין מי שצייץ את הסטטוס המבחיל והגזעני שנאלצת לשתף פה - בתקווה שכולם יראו עם מי יש לנו עסק ואיזה אנשי זוהמה נתניהו הכניס אלינו הביתה".