חברת ״טסה הבית של ממתקים״, המתמחה בייבוא ושיווק שוקולדים וממתקים של המותגים המובילים  בעולם,  פתחה בימים אלה רשת חנויות בוטיק חווייתיות, תחת השם: TASA  +,  שתיהן מעוצבות הכי שמח שיש עם מלא ממתקים מטורפים מכל העולם לצד בייקרי ובית קפה אמריקאיים סטייל. 

תתכוננו לפיצוץ של מתוק-מלוח-צבעוני. זה מרגיש כמו להסתובב בסטורי של משפיענית ממתקים, הכל מלא בממתקים שלא הכרתי בכלל.  יש פה מוצרים ייחודיים, וגרסאות מיוחדות של שוקולדים, חטיפים,  וממתקים, שלא ניתן להשיג ברשתות מזון או חנויות אחרות, כמו: לדוגמא: אוראו בטעמים מיוחדים מדרום קוריאה, בצק עוגיות של סניקרס, לייס צ'יפס פריכים בטעם כמהין ואבוקדו או אפילו סטייק יפני, משקאות קרים מיפן בטעמים הזויים כמו העוגת גזר, פאי דלעת ואפילו כנפי עוף.

סניף טסה + בתל אביב (צילום: אסף לוי)
סניף טסה + בתל אביב (צילום: אסף לוי)

תמצאו פה ממרחים מטורפים מאסייה כמו ממרקח עוף חריף או קטשופ קארי של היינץ, שוקולדים ממולאים בליקרים שונים, את המלפפון החמוץ המפורסם, רצועות פרי בטעמים מוזרים, סוכריות גומי בכל מיני טעמים,  דגני בוקר במלא ציפויים, וופלים במילויים שונים שלא הכרתם ומלא מלא סוכריות בטעמים מיוחדים ועוד.

בנוסף, בחנויות תוכלו למצוא את ״טסה פייב״: 5 מוצרים במחירי מבצע שווים ממש המשתנים כל יום ראשון! אני קניתי שם חטיפי חלבון בארבעה שקלים ושקיות של מיקס אגוזים ב- 3 שקלים שזה די שווה.