רשת ההמבורגרים BBB החליטה להסיר קצת אבק מהתפריט הישן ומשיקה תפריט חדש. בתפריט של הרשת לשנת 2024 ניתן לראות שינויים בכל הקטגוריות, וכניסה של מנות פתיחה חדשות, סלטים, כריכים, וכמובן בקטגוריית ההמבורגרים. לתפריט מצטרך גם תפריט קוקטיילים חדש וטרנדי.

בגזרת המנות הראשונות והסלטים, תוכלו לראות מנות כמו: מיקס פטריות בשום וחוץ בלמסי לבן, על ארוגולה ופרמז'ן מגורדת (49 שקלים), מנה שנשמעת לא הכי 2024, אבל מפתיעה לטובה עם משקר טעמים מעניין; סלט ניו יורק בריסקט -  בריסקט מעושן צלוי על הפלנצ'ה עם מיקס חסות, עגבניות שרי צבעוניות, צנונית, בצל סגול וירוק בויניגרט חרדל ודבש (67 שקל), שמגיעה גם בגרסה ללא גלוטן; סלט קיסר - חסה רומית בויניגרט קיסר, עם בצל סגול, קרוטונים ופרמז'ן (49 שקל), את הסלט ניתן לקחת עם או בלי נתחי עוף צרוב (תוספת של 16 שקלים); וסלט ירקות גלילי (61 שקל), סלט שאין הרבה מה להרחיב עליו חוץ מזה שהוא טרי, עשיר בירקות ותמיד פופולרי אצל הקהל הישראלי. 

כריך קורנביף, רשת BBB  (צילום: גיל אבירם)
כריך קורנביף, רשת BBB (צילום: גיל אבירם)

מלבד מנות ראשונות, הרשת הוסיפה לתפריט גם כריכים חדשים וחמים: כריך קורנדביף שמגיע בפרנה קלויה עם הרוטב הסודי של הרשת, איולי חרדל,  ארוגולה, בצל סגול וקורנדביף צרובים על הפלאנצ'ה (79 שקלים) וכריך חזה עוף בראפ תבלינים (72 שקלים). 

ומאחר שאנחנו בכל זאת ברשת המבורגרים, גם הזאת התרחבה עם שני המבורגרים חדשים: שימג'י בורגר-  המבורגר בקר עם פטריות שימג'י בפטרוזיליה, שום ופרמז'ן המוגש עם איולי חרדל, אייסברג, מלפפון כבוש ובצל סגול; וההמבורגר "המושחת" - שתי קציצות עם צ'דר, גאודה, קורנדביף מעושן עם ביצת עין מעל, עם הרוטב הסודי של BBB, חסה אייסברג, עגבנייה, מלפפון כבוש ובצל סגול (את ההמבורגר ניתן להזמין בגרסה ללא גלוטן). ההמבורגרים מוגשים לצד צ'יפס ספיישל. שניהם מוצעים במחיר של 88 שקלים. אם אתם מחובבי הפיטריות, השימג'י בורגר הוא אחד הטובים שתטענו. 

קוקטייל, רשת BBB  (צילום: גיל אבירם)
קוקטייל, רשת BBB (צילום: גיל אבירם)

בנוסף, הרשת מציעה ארבעה קוקטיילים חדשים ב-42 שקלים, בהם: TRIP- משקה  חמצמץ, מתקתק ומסקרן, עם אפרול, קפטן מורגן ספייסד רום, פלרנום, לימון ואננס; FLY HIGH-  קוקטייל מתוחכם במיוחד, עם גורדונס לונדון דריי ג'ין, אפרול, אדלפלאוור, לימון ומלפפון; B MY JASMINR- קוקטייל מתקתק עם נגיעה מפתיעה, הגרסה של BBB לקוקטייל הקלאסי המוכר, עם גורדונס לונדון דריי ג'ין, קמפרי, נגיעות של טעמי לימון ופסיפלורה; ו- PICK THE PINK - קוקטייל קליל ואופטימי המכיל גורדונס פינק ג'ין, פייבר טרי טוניק ופירות יער.