השף ברק יחזקאלי  ("על המפית, סטודיו הקולינרי "בורק") והבירה הברצלונאית "אסטרייה דאם" הקימו פופ-אפ משלוחים ספרדי על טהרת האוכל הקטלוני.
בפופ אפ יציע ברק חוויה ברצלונאית-קטלונית של ארוחות פאייה מגוונות, מנות ראשונות ספרדיות, קינוחים קטלונים והכל בליווי אסטרייה דאם, בירת לאגר פרמיום ספרדית, להשלמת החוויה.

  ״אני זוכר את עצמי מסתובב שעות בעיניים נוצצות בין דוכני השוק, טועם בהתרגשות גדולה מכל הבא ליד ומעושר הטעמים המשכרים האלו, כל זה השפיע מאד על ההחלטה לפתוח את "פאייה" - מסעדה לאוכל ספרדי על טהרת חומרי גלם מקומיים.״ מספר יחזקאלי. 

היום, יותר מעשור לאחר מכן, ובחיבור עם אסטרייה דאם, הבירה של ברצלונה, מושק הפופ-אפ "אסטרייה ברצלונה" בו יבשל יחזקאלי מטעמי העיר הקטלונית. למעשה תהיה זו הפעם הראשונה בה יחזקאלי יציע מנות פרי יצירתו במשלוחים, מה שהופך את שיתוף הפעולה למרגש ומסקרן במיוחד.
התפריט של "אסטרייה ברצלונה" יציע הרכבת ארוחה ספרדית הבנויה ממנת פתיחה-פאן קון טומאטו, מנה ראשונה לבחירה, פאייה ברצלונאית כעיקרית לבחירה דוגמת צמחונית, דגים, עוף וצ'וריסו ועוד, וכמובן בירה אסטרייה דאם שתצורף לכל הזמנה. כמו כן יהיה ניתן להוסיף גם קינוחים ספרדיים לכל הזמנה. מחיר לארוחה החל מ-99 ₪.

פופ אפ לברק יחזקאלי (צילום: בני גמזו לטובה)
פופ אפ לברק יחזקאלי (צילום: בני גמזו לטובה)

בין מנות שיוצעו בתפריט ניתן למצוא:
פאן קון טומטו- לחם עבודת יד צלוי בשמן זית, משופשף בשום וחצי עגבנייה.
פטאטאס בראבס- פלחי תפו"א חמאתיים אפויים ומטוגנים בציפוי קריספי עם רוטב רומסקו ואיולי לימון כבוש.
פאייה עוף וצ'וריסו- אורז עגול, אוסובוקו עוף, צ׳וריסו בקר, שעועית ירוקה ופלפלים קלויים.
פאייה דגים - אורז עגול, פילה דג ים לבן, עגבניות, בצל, שומר ופלפלים קלויים.
קינוח- קרם קטלן. 

"אסטרייה ברצלונה" תפעל למשך שבועיים בלבד בין התאריכים 8 עד 21 במרץ (לא כולל שישי-שבת) ותהיה פתוחה להזמנות החל מ-17:00 באמצעות אפליקציית Wolt באזור ת"א.