פופ אפ של יקב רמת הגולן והשפית נאיפה  מולא

יקב רמת הגולן והשפית נאיפה מולא מקיימים אירוע סוף שנה קולינרי ייחודי שמחבר בין אדמה ומקום לבין תחושות וטעמים. מדובר בארוחת שף חוויתית בהשראת חומרי הגלם מאזור כפר ירכא בגליל, שם גדלה מולא - אותה ילוו מגוון יינות פרימיום של יקב רמת הגולן מכרם יחידני, יינות שטעמם מגולל את סיפור הטרואר בו גודלו ענבי היין.

הארוחה תתחיל בביס פותח תיאבון ותמשיך לפתיח עם מטבלים. לאחר מכן תהנו משש מנות עיקריות שונות. לאורך הארוחה ימזגו מגוון יינות מסדרת כרם יחידני של יקב רמת הגולן המתכתבים עם האוכל. בסיום תועברו למרפסת הסגורה ל"דיוואן" (כמנהג העדה הדרוזית), שם תוכלו להתרווח ולהנות משלושה קינוחים, פירות ופיצוחים, לצד יינות קינוח ותה צמחים.

בין המנות: פטאייר זעתר, לאבנה מעושנת + צ'יפס זעתר, סביצ'ה דג אדום, מפתול עם חמאה מזוקקת, הולנדז זעתר ופיסטוקים, ניוקי פריקי , קובנייה של ירכא,סיגר מפיתה דרוזית ממולא עוף בבישול קונפי ובצל סומק, יוגורט שום, מנסף טלה ועוד
מתי:  בתאריכים 30-31.12.21 בשני סבבים, החל מהשעות 19:30 ו-21:00
מחיר: 650 שקלים לסועד להזמנות
איפה: ניסים אלוני 10, קומה 2, תל אביב - יפו

Beluga Gold line dinner 

השפים ארז אוחיון, אוראל קמחי ומושיקו גמליאלי בארוחת סוף שנה בת 12 מנות בשילוב בלוגה!
וודקה בלוגה, וודקה סופר פרמיום מובילה, חוגגת את ערב השנה החדשה בארוחה מיוחדת: Beluga Gold line dinner – בשיתוף פעולה של השפים אוחיון, קמחי (פופינה) וגמליאלי (בר 51, מונא) אשר עמלו מספר שבועות במטרה לייצר חוויה קולינרית יוצאת דופן בהשראת Beluga Gold line, ולסגור את שנת 2021 עם חוויית פיין דיינינג ייחודית של פעם בחיים, המסעדה תוקם בבולטהאופ בנמל תל אביב. 
בכל ערב יוגש תפריט בן 12 מנות, ביניהן גם מנות מישלן ממטבחו של אוחיון ומנות בטכניקות בישול מתקדמות ממטבחיהם של קמחי וגמליאלי, ושלושה קוקטיילים מבוססי בלוגה. 

בין המנות שיוגשו בארוחה: עגבניות בלאדי מרי, טארטלט קציפת תפו"א, שוקולד לבן וכמהין, דג בבצק כוסברה, לפת, ורוטב שבור, דלעת; קנולו ממולא מוס ערמונים בספיריט וודקה בלוגה ועוד.
מלבד מסעדת הפופ-אפ, עשר מסעדות נוספות יגישו תפריטי סוף שנה בשיתוף Beluga Gold line כחלק מחגיגות סוף השנה של המותג. בין המסעדות שישתתפו בחגיגה עם תפריט מיוחד: וייס, אלנה, אוזריה, פומו, מייזון קייזר, מקום של בשר, יאקימונו, מנטה ריי ומיתוס.

מתי: 27-28.12
מחיר: 880 ₪ לזוג סועדים
להזמנה: Beluga.co.il

השפים ארז אוחיון, אוראל קמחי ומושיקו גמליאלי (צילום: שוקה כהן)
השפים ארז אוחיון, אוראל קמחי ומושיקו גמליאלי (צילום: שוקה כהן)

מביאים את קטלוניה לישראל!

מותג הקאווה היוקרתי " VILARNAU " חובר ל- "JONY WINE BAR " לפופ אפ קטלוני מבעבע ונוצץ במיוחד.
בשבוע האחרון של השנה יגישו בבר תפריט ספיישל חגיגי במסגרתו יציעו לסועדים 3 סוגים שונים של  CAVA VILARNAU - וילרנאו רזרבה ברוט, וילרנאו רזרבה ברוט רוזה ווילרנאו דמי סק - בכוסות ( 32 ₪ ) ובבקבוקים ( 120 ₪ ) לצד טאפסים  בהשראת המטבח הקטלוני אשר הותאמו לקאווה בקפידה.

בין הטאפסים: טלה רומסקו -בייקון טלה מעושן על פוקצ'ה בתיבול רומסקו // פינצ'ו אלקצ'ופה - סלט ארטישוק על לחם רוסטיק קלוי וגבינת מנצ'גו // אנסלדה ורדה - תערובת חסות, מקלות סלק ותפוחים ירוקים עם גבינת עזים // טארט דה סנטיאגו - עוגת שקדים ספרדית מסורתית

בין הימים שני עד חמישי יתקיים SPANISH HAPPY HOUR במסגרתו יציעו בבר 1+1 על הכוסות בין השעות 17:00-20:00.
בנוסף, כל לקוח שירכוש בקבוק CAVA VILARNAU יקבל סיבוב בגלגל מתנות ענק שיוצב במקום ויוכל ליהנות ממתנה מתנת המותג.

מתי:  התאריכים 26.12.21-1.1.22
איפה: JONY WINE BARהסדנאות 10 הרצליה להזמנות : 09-833-9930

פופ אפ קטלוניה (צילום: רוני לאופר)
פופ אפ קטלוניה (צילום: רוני לאופר)

 Moët & Chandon יקיים בישראל ערב סילבסטר עם השפים אסף גרניט והלל תווקולי 

 בית השמפניה הצרפתי יקיים באופן חד פעמי ארוחת סילבסטר על טהרת השמפניה במסעדת 'אנימאר' בניצוחם של השפים אסף גרניט, מעוטר כוכב המישלן ממסעדת 'שבור' בפריז, והשף הלל תווקולי. הארוחה תלווה במגוון השמפניות של מואט ותכלול מנות אייקוניות של השפים אשר אחת מהן היא מנת הדגל של מסעדת 'שבּור' ה-"חמינדוס"

התפריט יכלול 4 מנות (פתיחה, ראשונה, עיקריות וקינוח),. כמו כן, לאורך הערב יוגשו שלושה דרינקים מלווים: קוקטייל פתיחה על בסיס שמפניה, כוס של מואט ברוט וכוס של מואט רוזה. 
בין המנות:  'חמינדוס' ממסעדת 'שבור'- ביצה חומה רכה, ראליש בצל, קציפת טחינה יוגורט וצלפים, בוטרגה מגורדת, ביצי קוויאר ואבקת מלוחיה. הלל יגיש את מנת האינטיאס עם ויניגרט פטל מרווה מעושן, סלרי גולפאר ושמן זית קורנייקי.

מתי: 31.12.21
מחיר: 1190 לסיט ראשון ו-1490 לסיט שני לזוג
איפה: מסעדת 'אנימאר' בתל אביב בכתובת רחוב הירקון 87, ת"א
להזמנות

חמינדוס ואינטיאס ושמפניה (צילום: רן בירן)
חמינדוס ואינטיאס ושמפניה (צילום: רן בירן)