מבקר המסעדות, ניב גלבוע, ביקר בצורה חריפה את מסעדת "המחבוא של אדי" באזור תעשייה באילת ואף ירק חלק מהאוכל. "המסעדה הזאת באמת שייכת למאה שעברה, האוכל הזה לא יכול להאכל בישראל של 2022 בואכה 2023", אמר גלבוע בביקורת והעניק לה ציון נמוך.

בנו של בעל המסעדה, אשלי חץ, לא נשאר חייב ותקף אותו  על הביקורת. "לפני כחודש התארח אצלי במסעדה ניב גלבוע, מאוד שמחתי והתרגשתי לארח אותו. הביקורת שהוא צילם כאן במסעדה הרגישה לי קצת מתנשאת, אכזרית ולא עניינית. אחרי התלבטות גדולה עם עצמי החלטתי להגיב", אמר.

"אני בישלתי לך באהבה בזמן שקטלת בצורה אכזרית את המסעדה שלי. אני בעד ביקורת עניינית אבל הביקורת שלך הייתה פוגענית. היה בה רוע. טענת בזלזול שהאוכל שלי כבר עתיק ושאין מקום לאוכל כזה בישראל של היום, אז אני שואל אותך - האם למסעדה של 100 שנה בצרפת או באיטליה שמתכונים נשמרו בה דורי דורות גם אין מקום. לתת כותרת כזו לסרטון שלך, זו לא ביקורת זה צהוב ובעיקר מעליב", הוסיף.

בסיום אשלי: למה אתה מזלזל בסיפור משפחתי כואב? למה זה חשוב לך לספר שאחד האחים שרף את המסעדה? זה כל כך עלוב לגעת בצורה כל מזלזלת בפצע פתוח של המשפחה, הפכת אותנו לשק חבטות כדי לצבור צפיות ו'אותנטיות' עשית לנו שיימינג והיית מאוד אכזרי".  בשיחה עם אריה אלדד ובן כספית ב־103FM קרא חץ: "קל לבקר ולגמור - אפשר להגיד הכול, אבל יש דרך. אנחנו באמת משקיעים פה". בהמשך שיתף כי לא שוחח עם גלבוע לאחר פרסום הסרטון.