ערב השנה האזרחית החדשה לשנת 2024 ממש כאן בפתח. כבר תקופה ארוכה, שהרבה מאיתנו לא עשו כלום עבור עצמם, שלא נהנו מערב אחד של כיף ואהבה עם בן הזוג או עם החברים. ערב השנה הזו, הוא הזדמנות מצויינת כדי לתת לנפש מעט מנוחה ולקחת רק ערב אחד של הפוגה מהחדשות, מהמציאות הכל כך כואבת והמורכבת ומכל האתגרים הכבדים שאנו נאלצים להתמודד עימם יום אחד. הזדמנות לערב שהוא קצת שונה. לאלו מכם שקצת קשה לצאת מהבית, דאגתי עבורכם לרעיונות מצוייינים כדי להנות מערב מפנק גם בבית בלי שום מאמץ. 

איך נפתח ערב בלי יין שמתיישב בול?

תנו לי לספר לכם שממש לכבוד המאורע משיק מותג Giacobazzi מהדורה מיוחדת של למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש, בקבוק בנפח 750 מ״ל שכולו בעיצוב יוקרתי וייחודי לכבוד השנה האזרחית החדשה. יין מבעבע לבן, חצי יבש, בעל ניחוחות עשירים של פרחים ופירות, במתיקות מעודנת - הוא בידיוק היין שאתם צריכים לאחר החודשים המורכבים שחלפו להם עד כה. היין בעל 9.5% אלכוהול, הוא קליל ומתאים לשתייה כאפרטיף ולכן מתאים בול בשביל ללוות ארוחות קלות. 
* יש לאחסן את היין במקום קריר ויבש ולהגישו קר. 
ניתן לרכוש אותו בחנויות, ברשתות השיווק ולהזמין באתרי האונליין של רשות השיווק המובילות וחנויות היין הנבחרות. הבקבוק מוצע במחיר מומלץ לצרכן של 30 ש״ח. 

ג׳אקובזי במהדורה מיוחדת (צילום: אייל קרן)
ג׳אקובזי במהדורה מיוחדת (צילום: אייל קרן)

ומה לגבי הארוחה והקינוח שיגיעו לצידו?

אז ממש עכשיו גיליתי שאתר הקולינריה ׳כרמלה׳, מרחיב את המותג הפרטי שלו ומשיק שתי קטגוריות חדשות: ליין עוגיות חמאתיות וביתיות תחת השם "הקוקיות של כרמלה" וקו מרקים טבעוני תחת השם "כרמלהדיש" שפותחו על ידי אנשי הקולינריה של כרמלה. סדרת המרקים מתאימה בול לערב קליל שכזה ולצד ברוסקטות ופלטת גבינות - קיבלתם ארוחה שלמה במינימום מאמץ.  סדרת המרקים הטבעונית של "כרמלהדיש" כוללת: מרק עדשים, מרק תירס, מרק עגבניות איטלקי, מרק שעועית ומרק בטטה. 
סדרת המרקים מבוססת על רכיבים טבעיים בלבד והינה טבעונית, ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן וללא חומרים משמרים. 
פתרון מושלם לארוחה לסילבסטר בפרט, ולארוחת צהריים מזינה ומשביעה במשרד או בבית ככלל. 
מחיר: 19.90 שח לקופסה של 480 גר'. 

המרקים של כרמלה (צילום: יחצ)
המרקים של כרמלה (צילום: יחצ)

ועכשיו? מה מתיישב יותר טעים לצד יין מאשר עוגיות חלביות פריכות וכל כך טעימות?
סדרת העוגיות "הקוקיות של כרמלה" מבוססת על חומרי גלם איכותיים בטעמים ביתיים וחמאתיים וכוללת מגוון טעמים: עוגיות חמאה דניות, עוגיות שוקולד צ'יפס, פצצת שוקולד חמאת בוטנים, פיצוץ שוקולד, חמאה ואגוזי לוז, אלפחורס, קרנאץ' חמאה ושקדים, חישוקים מזרחיים, עוגיות פיצוחים ועוגיות ריבה צרפתיות. 
מחיר קופסת עוגיות: 34.90 שח

הקוקיות של כרמלה (צילום: יחצ)
הקוקיות של כרמלה (צילום: יחצ)