הימים עוברים, החיים ממשיכים, אבל דיירי "האח הגדול"? הם תקועים בבית כבר כמעט חודשיים! כך שבזמן שעמרי בן נתן, עורך הדין הגולש ואחד הכוכבים הבולטים בעונה השביעית של הריאליטי, מנסה את מזלו עם קסניה - בני משפחתו דואגים לו מבחוץ, אבל ממשיכים אף הם בחייהם. רק תראו איך הם חוגגים בלעדיו.
 
אז את אחיו התאום של עמרי, רועי בן נתן, כבר ראיתם מדגמן (בתחתונים) ומבלה (באירועים מתוקשרים). אבל מה עם אביו או אמו? אז זהו, שביום שלישי, ציינה האם יהודית בן נתן, תת אלוף במילואים וקצינת ח"ן ראשית לשעבר שמהווה השראה עבור עמרי ואחיו, את יום הולדתה ה-66. כל בני המשפחה נכחו, כלומר כולם מלבד הבן השובב שהחליט ללכת לריאליטי.


מזל טובוש. אמא ואבא בן נתן חוגגים ללא עמרי (צילום: ויטו)


"שיהיה לו בהצלחה!!". רועי בן נתן ויהודית מזייפים יחד

חושבים שזה גרם לכולם לבטל את החגיגה? הכי לא, כיוון שאחרי שפתחה את היום בטיסה במסוק שחג מעל בית "האח הגדול" וזכתה לקבל מעמרי נשיקות באוויר, יהודית בן נתן לא ישבה בבית כשהיא מאוכזבת מכך שהבן לא צמוד אליה, אלא התפנתה לחגוג עם שאר בני המשפחה המשוחררים יותר. 


זה קרה במתחם חדרי הקריוקי "מיאון דה מייק" ברחובות, לשם הגיעו אמא ואבא בן נתן, כל האחים (ברור שכולל רועי), הגיסים וארבעת האחיינים של עמרי. בתוכנית האומנותית: שירים וזיופים, ארוחת ערב, כמה כוסיות אלכוהול לחיי המאמא, ההתלחשויות בן רועי ליהודית, נשיקות, חיבוקים ועדכונים, איך לא, מהשידור החי בערוץ של "האח הגדול". עמרי, יאלץ להסתפק בתמונות שבאלבום המשפחתי.


"הוא אמר לקסניה מההההה". יהודית בן נתן מתלחששת


מזל טוב, יהודית. משפחת בן נתן חוגגת