אליטל ריכטר (31) נולדה וגדלה במרכז, והיא כותבת ומלחינה מילדות. לפני כעשור החלה את הקריירה המוזיקלית שלה והופיעה במועדונים רבים במרכז הארץ. רק לאחרונה היא שחררה את סינגל הבכורה שלה - Next Time You Break My Heart - שיר רוק רך, אשר מדבר, כמו שירים אחרים בז’אנר, על אהבה נכזבת. ריכטר מאוד מזוהה עם הרוחניות שמאחורי המוזיקה, והיא בעלת תואר ראשון (אוניברסיטת תל אביב) ושני (דיסלדורף, גרמניה) במדעי הרוח וחברה. אחרי השמעת בכורה בגלי צה”ל, ריכטר שואפת להקליט אלבום בכורה ולמצוא את עצמה על הבמות המובילות.
לא כל אחד מקבל השמעת בכורה בגלי צה"ל, מה מיוחד במוזיקה שלך?
"סינגל הבכורה שלי הוא בלדה נוגה ומרגשת לפסנתר וכלי קשת, העוסקת בתהליך התמודדות עם שברון לב ואהבה שנגדעה בטרם עת, סוג של אובדן. לצערי, בחודשים האחרונים אנחנו מתמודדים עם אבל ואובדן בקנה מידה מאוד רחב, ויש בשיר חלקים שנוגעים בזה - ההכחשה, הספק, הצורך בנחמה".
איך את מקשרת בין המוזיקה שלך ללימודי תרפיה במוזיקה שאת מתכננת להתחיל בקרוב?
"המוזיקה עבורי הייתה תמיד סוג של מרחב שנתן לי כוח, ביצירה, כתיבה, הלחנה או ביצוע, ואני רוצה להשתמש בכוח הזה לעזור לאחרים".
האם אלבום הבכורה הולך לעסוק, בין השאר, במלחמה ומה שמסביב?
"האלבום מורכב משירים שנכתבו לפני המלחמה, שאכן טרפה את הקלפים. עשיתי חישוב מסלול מחדש והבנתי שיש שירים שפחות יתאימו לחודשים הקרובים, והתחלתי לעבוד על שיר שיותר יתאים". 
מה את מאחלת לעצמך בפתחה של שנה זו? את חושבת שתופיעי הרבה למרות המצב?
"אני תמיד שמחה להופיע - אין כמו המפגש עם הקהל, אבל אני גם בתקופה של הרבה שינויים עם התחלת הלימודים, לצד העבודה על האלבום, כך שאני צריכה לחלק את האנרגיות והזמן בהתאם. יצא לי להשתתף בקבלת שבת למפונים ועוד".