טלה

אתם דומיננטיים ופעילים מבחינה חברתית, אך נדרשות מכם אנרגיה וסבלנות. אתם חסרי שקט ועצבניים. יש לכם נטייה להוביל אחרים בדרככם המיוחדת וזהו זמן טוב לתת מעצמכם עבור הקהילה ועבור אחרים. בשישי צפויים מתח, עצבנות וחוסר שקט על רקע כלכלי, שימרו על איזון בהוצאות בלתי צפויות ושחררו עכבות שקשורות בכסף; בשבת-ראשון  ייתכנו נסיעות קצרות; שני-רביעי צפויים להיות משפחתיים ורגשיים ותחושו צורך להיות בבית; ברביעי בצהריים-חמישי האנרגיה תתחזק ותהיו דומיננטיים.

שור

חיבור לייחודיות שלכם יעזור לכם להיות יותר מדויקים בהחלטותיכם. אתם חשים חוסר סבלנות, עצבנות וצורך במרחב. הירח במזלכם בשישי מביא עמו רגישות בקריירה וחוסר סבלנות. תידרשו לשחרר את העקשנות והקיבעונות שלכם ולהיפתח לרעיונות חדשים ולא קונבנציונליים. שני עד רביעי צפויים להיות רגישים בסביבה הקרובה ותחושו שייכות ומשפחתיות עם קרוביכם; ברביעי בצהריים עד חמישי האווירה בבית ובקרב המשפחה מתוחה ותחושו חוסר סבלנות ועצבנות. ייתכן קונפליקט בין הקריירה והבית, אך נסו לא להיכנס לדרמות.

תאומים

השקפת עולמכם משתנה ואתם נוטים להסתכל על החיים באופן לא שגרתי. אמונות רבות משתנות, היו פתוחים לשינויים גדולים בשבועות הקרובים. בשישי רגשות מעכבים יצופו וישתחררו, תנו לתהליך להוביל אתכם למרות תחושת חוסר השקט והעצבנות; בשבת-ראשון הירח במזלכם יביא עמו לבהירות מחשבתית, לתקשורת פתוחה, אך גם חוסר סבלנות ועצבנות; בשני עד רביעי התחום הכלכלי יעניק לכם ביטחון ותוכלו לכלכל נכון את צעדיכם; ברביעי בצהריים עד חמישי תהיו דומיננטיים בסביבתכם הקרובה ותוכלו להוביל דעה ולהשפיע על קרוביכם.

סרטן

ביכולתכם לראות את המצב הרגשי בצורה אובייקטיבית ויש לכם תובנות והארות אך גם נטייה לעצבנות ולחוסר שקט, צורך במרחב, וייתכן שנטייה לנתק שיאפשר לכם לראות את המצב מרחוק. בשישי מתח פנימית יכול להשפיע עליכם מבחינה חברתית, נסו לצאת מהטריטוריה ומהעקשנות שלכם ושמרו על פתיחות; בשבת-ראשון צפוי עומס, נסו לסנן מידע וגירויים חיצוניים והתבוננו פנימה, כתיבה אינטואיטיבית יכולה לעזור; בשני עד רביעי הירח במזלכם יגביר את הרגישות ועלול ליצור הצפות רגשיות, התנהלות לא הגיונית ודרמות, נסו לשמור על אובייקטיביות; ברביעי בצהריים עד חמישי ייתכנו דרמות בתחום הכלכלי, אולי הוצאות בלתי צפויות.

אריה

מערכות יחסים מפעילות אתכם. הצד השני זקוק למרחב, מה שיוצר נטייה לעצבנות וחוסר שקט. כדאי לתת את המרחב ולחזק את עצמכם. השתדלו להיאזר בסבלנות. בשישי צפויה רגישות בקריירה ותחושו צורך לעזוב את אזור הנוחות ולהתקדם, כהשפעה ישירה ממערכות יחסים; שבת-ראשון צפויים להיות טובים מבחינה חברתית וביכולתכם למגנט סביבכם אנשים. זהו יום טוב לעובדים עם קהילות, קבוצות, קהל וארגונים גדולים; שני עד רביעי צפויים להיות רגישים ותחושו צורך בהתכנסות; ברביעי בצהריים עד חמישי הירח במזלכם יחזק את האנרגיה ועלול ליצור דרמות, בעיקר במערכות יחסים. השתדלו לא להגזים בתגובות ולא ללבות את האש.

בתולה

אנרגיה מופנית לעבודה, אתם פעילים ויוזמים, נוטים לעבוד לפי החוקים שלכם וזקוקים למרחב. יש לכם נטייה לעצבנות ולחוסר שקט, השתדלו להיות סבלנים ולהתחבר לייחודיות שלכם. בשישי – כדאי לשחרר אמונות כובלות; שבת-ראשון יהיו טובים לפרסום והפצה של ידע או כישרון; בשני יד רביעי צפויה רגישות חברתית וכדאי להיות בחברת חברים שיעניקו לכם תחושת משפחה ושייכות. אלה ימים טובים לנתינה חברתית; ברביעי בצהריים עד חמישי ייתכנו דרמות, חוסר שקט, עצבנות וקושי לבטא רגשות. ייתכן ותוכלו לאזן את הרגשות שלכם באמצעות יצירתיות.

מאזניים

זמן להתחבר לייחודיות וליצירתיות שלכם בלי לנסות לרצות אחרים. חשוב להקשיב לרצון הפנימי שלכם גם אם הוא לא שגרתי ולא להתפשר ולוותר על עצמכם. ייתכנו עצבנות וחוסר שקט בימים אלו. שישי צפוי להיות רגיש ביחסים האינטימיים ותחושו צורך במרחב ובשחרור; שבת-ראשון צפויים להיות טובים לטיולים ו/או לימודים מרחיבי אופקים. תהיו תקשורתיים ופתוחים; שני עד רביעי צפויים להיות רגישים בקריירה וחשוב לדעת לשמור על גבולות ועל אובייקטיביות; ברביעי בצהריים עד חמישי תהיו דומיננטיים ומשפיעים מבחינה חברתית וייתכנו מתיחות וחוסר סבלנות.

עקרב

האווירה בבית חסרת שקט ומתוחה. אתם חשים צורך במרחב ובפרטיות, וייתכנו עצבנות ואימפולסיביות בקשר עם בני משפחה. תיתכן תחושת ריחוק מקרוביכם, נסו לשמור על סבלנות. בשישי צפויה רגישות במערכות יחסים, יש לכם צורך במרחב וייתכנו ניתוקים; בשבת-ראשון צפויים חוסר שקט ועומס מחשבות; בשני עד רביעי תהיה לכם נטייה לראייה סובייקטיבית; ברביעי בצהריים עד חמישי תורגש השפעתכם בקריירה, ותהיה נטייה לקונפליקט בין הבית לקריירה, הקשיבו ללב.

קשת

אתם דומיננטיים בסביבתכם ונוכחות בולטת. עם זאת, התקשורת לא רגועה, נסו לשמור על סבלנות וקחו את המרחב והחופש להם אתם זקוקים. בשישי צפוי חוסר שקט בעבודה ותידרשו ליצירתיות ולסבלנות על מנת לעבור את הימים האלו; בשבת-ראשון מערכות יחסים יאזנו אתכם; שני עד רביעי צפויים להיות רגישים ותחושו צורך בשייכות ובביטחון; ברביעי בצהריים עד חמישי תהיה לכם נטייה להיכנס לוויכוחים, נסו להימנע מלכפות את דעותיכם על אחרים.

גדי

נטייה להוצאות בלתי צפויות ואימפולסיביות. כדאי להימנע ממהלכים לא מתוכננים ונדרשות יצירתיות וחשיבה בלתי שגרתית כדי לאזן את המצב הכלכלי. בשבת-ראשון אירועים בעבודה עשויים לחזק אתכם כלכלית; בשני עד רביעי מערכות היחסים יאזנו אתכם מבחינה רגשית ותחושו שייכות וביטחון; ברביעי בצהריים עד חמישי רצוי להקשיב ללב על מנת לפתור את המתח הפנימי.

דלי

אתם חשים צורך בשחרור ובשינוי, מה שגורם לחוסר סבלנות, חוסר שקט ועצבנות. רצוי להירגע באמצעות ספורט. בשישי האווירה בבית ובקרב המשפחה לא רגועה ואתם חשים צורך להשתחרר מכבילות ומהיצמדות למוכר שלא מקדמות אתכם; שבת-ראשון צפויים להיות טובים לביטוי עצמי וצפויות תובנות והארות; שני עד רביעי צפויים להיות רגישים בעבודה, במיוחד עבור מי שעובדים עם ילדים ומשפחות; ברביעי צהריים-חמישי צפויה מתיחות במערכות יחסים וכן נטייה לדרמות ולתגובות מוגזמות. נסו לא ללבות את האש.

דגים

זהו זמן להתבוננות פנימית, כרגע פחות נכון ליזום ולפעול להנעת רעיונות יצירתיים, כדאי לחכות לעיתוי מדויק יותר. ייתכנו חוסר שקט, בלבול וחוסר ודאות. בשישי תחושו צורך להשתחרר מהשפעת אנשים קרובים שיוצרים מתיחות סביבכם; שבת-ראשון יהיו טובים לתקשורת בבית ובמשפחה, ביכולתכם להבין מצבים מורכבים; בשני עד רביעי תיתכן חוויה רגשית חיובית ומעצימה; ברביעי בצהריים עד חמישי תהיו דומיננטיים בעבודה אך ייתכנו מתיחות ודרמות, נסו לא ללבות את האש.