טלה

האנרגיה והנוכחות שלכם חזקות. נסיגת מרקיורי במזלכם בחודש הקרוב תביא לחוסר סבלנות, לנטייה לקצרים בתקשורת וייתכן גם לאלימות מילולית. נסו להימנע מוויכוחים ומעימותים. בשישי צפויים רגישות, נטייה לאינטנסיביות רגשית וצורך בפרטיות ובמרחב; בשבת-ראשון צפויה התחזקות, האופטימיות תחזור ותחושו הקלה ושחרור. אלה ימים טובים לנסיעות, ללימודים ולחוויות מרחיבות אופקים; בשני-שלישי ייתכנו תסכול וקושי לבטא את עצמכם; רביעי בבוקר עד חמישי צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית עם נטייה לחוסר שקט ולעצבנות, עם זאת ביכולתכם להוביל מהלכים חברתיים.

שור

אתם חשים קושי לבטא את עצמכם בצורה ברורה, בלבול ואי ודאות. רצוי כרגע לדחות יוזמות. מורגשת רגישות חברתית. אלה ימים טובים להתנדבות ולנתינה, כל עוד אתם יודעים להציב גבולות נכונים. שישי צפוי להיות רגיש במערכות יחסים ותחושו צורך במרחב ובחופש. ייתכנו ניתוקים רגשיים או פיזיים, היו סבלנים; בשבת-ראשון תחושו הקלה רגשית ושחרור מהעומס הרגשי של הימים האחרונים והאופטימיות תחזור; בשני-שלישי גישה מתוכננת ומעשית תוכל לעזור לכם לעבור את הימים בקלות יותר ובפחות תסכול. יש נטייה למתחים. נסו להיפתח ולשחרר תפיסות מקבעות ותוקעות; רביעי בבוקר-חמישי צפויים להיות רגישים בקריירה, וילוו בנטייה לחוסר סבלנות ולעצבנות. שימרו את רעיונותיכם לעיתוי נוח יותר.

תאומים

אתם דומיננטיים מבחינה חברתית. שימרו על סבלנות כי יש לכם נטייה להתפרץ ולהיות חסרי שקט. אלה ימים פחות טובים ליוזמות ולעשייה בקריירה, השתדלו לא להתפזר ולא לאבד אנרגיה בעשייה מיותרת. שישי צפוי להיות אינטנסיבי מבחינה רגשית. נסו להפחית את הלחץ, כי אתם עלולים להיפגע פיזית; בשבת–ראשון צפויות חוויות במערכות יחסים. פתיחות ואופטימיות יכולות להביא הזדמנויות ביחסים לפנויים וחוויות משמחות למי שנמצא בקשר; בשני-שלישי ייתכנו תסכול, קושי להיפתח רגשית, כעס  והתפכחות; ברביעי בוקר-חמישי צפויים שינוי בהסתכלות ושחרור אמונות ותפיסות מקבעות ולא רלוונטיות. נסו להיות סבלנים ולא להתעקש.

סרטן

אתם דומיננטיים ומשפיעים בקריירה. ייתכנו חוסר סבלנות וקצרים בתקשורת. זהו עיתוי לא טוב לבטא את דעתכם ולנסות להשפיע על אחרים בתפקידכם. יש לכם נטייה להסתכלות פסימית ורגשנית. בשבת-ראשון תחושו הקלה בקריירה. ייתכנו הטבה בתנאים או חוויה משמחת שקשורה לעבודה; בשני-שלישי תחושו תסכול וקושי לבטא את עצמכם ביחסים וכן נטייה להסתגר; ברביעי בבוקר-חמישי צפויים חוסר שקט ועצבנות. ייתכנו שינויים בהשקפה ושחרור אמונות ודעות מקבעות ומגבילות.

אריה

אתם נוטים להיות דעתנים וצודקים. נסיגת מרקיורי עלולה ליצור ויכוחים ועימותים, נסו לא ללבות את האש ולא להיכנס לדרמות על מי צודק ומי לא, והיו סבלנים. לימודים וטיולים יכולים לאזן אתכם. בשישי האווירה בבית טעונה ואינטנסיבית. תיתכן רגישות יתר, שחררו שליטה ואגו והקשיבו ללב; בשבת-ראשון תהיו דומיננטיים ומשפיעים, ברצונכם לבטא את עצמכם, אלה ימים טובים לאנשי במה כמו שחקנים, זמרים ומרצים; בשני-שלישי תשקיעו בעבודה ותקצרו פירות. יתכן תסכול על רקע דעות מנוגדות, שימרו על סבלנות; ברביעי בבוקר עד חמישי יידרשו מרחב וחופש במערכות יחסים. תהיה נטייה לחוסר סבלנות ולעצבנות מכיוון הצד השני. שחררו ותנו מרחב, אל תחפשו תשומת לב מהצד השני כרגע.

בתולה

סגירות מעגלים והשלמה במערכות יחסים, אתם מתפכחים מאשליות ולומדים לקבל את המצב כפי שהוא. גבולות וחיבור למציאות ביחסים חשובים. אתם מתקשים לבטא את עצמכם. בשישי צפויה רגישות בסביבה הקרובה - אחים, בני דודים, שכנים. שימרו על גבולות; בשבת-ראשון תחושו הקלה ואופטימיות בבית ובמשפחה, תיתכן מתיחות בזוגיות, עליכם לשמור על גבולות נכונים; ברביעי בבוקר-חמישי צפויים חוסר שקט וחוסר סבלנות בעבודה, רעיונותיכם מקדימים את זמנם, ונדרשת סבלנות.

מאזניים

אתם מתקשים לבטא את עצמכם וייתכנו קצרים בתקשורת וחוסר סבלנות. הצד השני מרגיש מנותק וזקוק לפידבק. בעבודה אל תעמיסו על עצמכם אחריות ומחויבויות. בשישי ייתכנו הוצאות בלתי צפויות; שבת-ראשון צפויים להיות אופטימיים, בעיקר בסביבה הקרובה ותחושו הקלה בזוגיות; בשני-שלישי האווירה בבית ובמשפחה מתוחה ותחושו תסכול, בעיקר בזוגיות, נסו להיות סבלנים; ברביעי בבוקר-חמישי צפויות חוסר סבלנות ועצבנות, רעיונותיכם מקדימים את זמנם, חכו לעיתוי נכון יותר.

עקרב

אתם דומיננטיים בעבודה אך מתקשים ליזום. נסו להיות סבלנים וחכו לעיתוי מתאים יותר. חוויות רומנטיות צפויות לפנויים שביניכם. הירח במזלכם בשישי מביא עמו אינטנסיביות ומתיחות במערכות יחסים. ייתכנו נתקים רגשיים או פיזיים, הקשיבו לאינטואיציות. בשבת-ראשון ייתכנו הזדמנויות כלכליות, אל תתפזרו ואל תאבדו פוקוס, היו ממוקדים על מנת שתוכלו לנצל אותן; בשני-שלישי יורגשו בסביבה הקרובה מתיחות, קצרים בתקשורת וחוסר סבלנות. נסו להימנע מעימותים ומוויכוחים; ברביעי בבוקר-חמישי צפויים חוסר שקט ועצבנות באווירה בבית. אתם חשים צורך במרחב ובחופש ונוטים להתנתק רגשית או פיזית.

קשת

התלהבות ואופטימיות באוויר. אתם חשים צורך לבטא את עצמכם. נסיגת מרקיורי גורמת לחוסר סבלנות וייתכן שמגבירה חוסר טקט והתפרצויות. נסו לא ליצור דרמות מיותרות ולאזן את האנרגיה באמצעות ספורט או כל דרך אחרת. שישי צפוי להיות אינטנסיבי מבחינה רגשית בבית ובמשפחה, אתם זקוקים למרחב ולשקט; בשבת-ראשון הירח במזלכם מביא עמו אופטימיות ושמחה ותהיו דומיננטיים ומשפיעים; בשני-שלישי – עניינים כלכליים יוצרים תסכול ותחושת צמצום וחסך. נסו להיות מתוכננים ולהימנע מהוצאות אימפולסיביות; ברביעי בבוקר-חמישי צפויים חוסר סבלנות וחוסר שקט בסביבה הקרובה, נסו להימנע מוויכוחים ומעימותים וקחו מרחב.

גדי

מתיחות בבית ובמשפחה, קצרים בתקשורת, חוסר סבלנות, עצבנות, כעסים ותחושה שאתם לא יכולים לבטא את רצונכם. בשישי צפויה רגישות חברתית וייתכנו נתקים רגשיים או פיזיים; בשבת-ראשון תחושו אופטימיות, הקלה והתחזקות; בשני-שלישי הירח במזלכם יגרום למתיחות בבית ובמשפחה, צפויים כעסים וייתכנו ויכוחים ועימותים, נסו להיות סבלנים; ברביעי בבוקר-חמישי ייתכנו הוצאות לא מתוכננות שיגרמו לעצבנות ולחוסר שקט. שימרו על איזון.

דלי

אתם דומיננטיים בסביבה הקרובה אך מתקשים ליזום ולבטא את עצמכם. ייתכנו קצרים בתקשורת, חוסר סבלנות וכעסים שיקשו על תקשורת יציבה ורגועה. נסו להימנע מוויכוחים ומעימותים עם קרוביכם וחכו לעיתוי מתאים יותר לבטא את עצמכם. שישי צפוי להיות אינטנסיבי ורגיש בקריירה; שני-שלישי צפויים להיות כבדים מבחינה רגשית, בעיקר עם הסביבה הקרובה: צפויים תסכולים, כעסים ומתיחות, ימים שמתאימים להתכנסות, תנו לרגשות מקום; ברביעי בבוקר-חמישי הירח במזלכם יגביר את חוסר השקט והעצבנות. צפויים קצרים בתקשורת וחוסר סבלנות, אתם זקוקים למרחב ולחופש, הקשיבו לעצמכם ואפשרו זאת.

דגים

אלה ימים פחות טובים ליוזמות ולעשייה. אומנויות לחימה, מדיטציה וביטוי יצירתי יכולים לאזן אתכם. בשישי הרגשות יהיו אינטנסיביים מהרגיל והאינטואיציות גבוהות; בשבת-ראשון תהיה לכם נטייה להגזים, להיסחף ולהיכנס לדרמות. נסו לשמור על אנרגיות ולהתמקד; בשני-שלישי תהיה לכם נטייה לקחת אחריות חברתית, מה שיגרום למתיחות כלכלית. נסו להתרכז ביחסים האישיים שלכם ולקחת אחריות; רביעי בבוקר-חמישי יוקדשו להתבוננות פנימית. האינטואיציות גבוהות, אלה ימים טובים למטפלים ולאנשי רוח.