טלה

אתם מתחזקים מבחינה אנרגטית ומתאפשרות יוזמות ועשייה אחרי שבועות של תקיעות וקושי לפעול. בשישי-שבת צפויה רגישות יתר, ייתכנו הצפות רגשיות מתת המודע, חשבון נפש וקושי לנהוג בהגיון; בראשון-שני הירח במזלכם יחזק את האנרגיה ואת הדחף ליוזמות ולעשייה קדימה. אתם פעילים ומעוניינים לבטא את רצונכם; שלישי-רביעי יהיו טובים להשקעות כלכליות ולהנאה מכסף ומתענוגות החיים; בחמישי השתדלו לא להתפזר ולבזבז אנרגיות על אחרים, הקשיבו לעצמכם.

שור

זהו שבוע טוב להתחבר ליצירתיות ולרעיונות לא שגרתיים שיפתחו הזדמנויות חדשות להתרחבות בכל התחומים: כלכלית, יצירתית, חווייתית. בשישי-שבת צפויה רגישות חברתית. עליכם לשמור על גבולות מול אחרים, אתם נוטים לקחת אחריות וסמכות שיכולות להכביד עליכם; בראשון-שני האנרגיה הפנימית תתחזק ותידרש סבלנות להוציא לפועל רעיונות; בשלישי-רביעי הירח במזלכם, שמרו על פתיחות ותיהנו מחוויות חדשות ומפתיעות; בחמישי צפויה נטייה לבזבוז ולאובדן גבולות. היו ממוקדים ויוזמים ואל תתנו להסחות דעת לפגוע בכם כלכלית.

תאומים

ביכולתכם להוביל ולהשפיע, אלה ימים טובים מול קבוצות, קהילות וארגונים גדולים. זהו זמן טוב לבטא את רצונכם, ליזום ולפעול. שישי-שבת צפויים להיות רגישים בקריירה. אתם מונעים מרגישות גבוהה ואמפתיה; ראשון-שני צפויים להיות טובים כדי לפעול וליזום חברתית, שהייה עם חברים תחזקת אתכם ועשייה חברתית תקדם אתכם; שלישי-רביעי צפויים להיות טובים לביטוי יצירתי. הרגישות תהיה גבוהה; בחמישי הירח במזלכם יחזק את התקשורת ואת האינטראקציות, נסו לא להתפזר ושימרו אנרגיה.

סרטן

אתם דומיננטיים ויוזמים בקריירה ומחזקים את מעמדכם אחרי שבועות של קושי להתקדם ולפעול. יכולת הביטוי מתחזקת אך נדרש אומץ לבטא את האמת שלכם בישירות. בשישי-שבת ייתכנו עצבות ופסימיות. שימרו על גבולות הגיוניים והימנעו מהיסחפות רגשית אופיינית לכם; ראשון-שני יהיו טובים לביטוי עצמי בקריירה, ליוזמות, להובלה, לעשייה ולחיזוק מעמדכם; שלישי-רביעי צפויים להיות טובים מבחינה חברתית. חוויות חדשות ושהייה עם חברים יעניקו לכם תחושת ביטחון ושמחה; בחמישי צפוי עומס גירויים ואינפורמציה שיכול להביא להצפה ולבלבול, סננו מידע מיותר והקשיבו פנימה.

אריה

ניכרת התחזקות אנרגטית. אתם דעתנים ומביעים את עצמכם בישירות אך אל תכפו את דעותיכם על אחרים. אלה ימים טובים בקריירה. בשישי-שבת צפויה רגישות יתר. ייתכנו הצפות רגשיות, בלבול וכובד; שלישי-רביעי צפויים להיות טובים לחיזוק מעמדכם בקריירה, הזדמנויות יצירתיות נפתחות; בחמישי צפויות אינטראקציות חברתיות, תיתכן העברת ידע לקבוצות, קהילות וארגונים גדולים. צפויה אינפורמציה רבה, סננו את המיותר.

בתולה

עיתוי רגיש במערכות יחסים, אתם חשים צורך בחשבון נפש ויש לשמור על גבולות ברורים. אלה ימים טובים לגישה מעשית ולשחרור אמונות כובלות ומעכבות. כדאי להתחבר לראייה יצירתית כדי להתרחב ולהתייצב. שישי-שבת צפויים להיות רגישים ביחסים, השתדלו לשמור על גבולות בריאים ועל האנרגיה; בחמישי תהיו עסוקים בקריירה - אינטראקציות, פגישות, אירועים - בעיקר לעוסקים בתקשורת, באופנה וכדומה.

מאזניים

מערכות יחסים מפעילות אתכם: הצד השני יוזמתי, פעיל ומגלה התלהבות. התקשורת תיפתח, אם רק תגלו אומץ ותביעו את עצמכם. שימרו על איזון והיו מחוברים לעצמכם ולעמדתכם. שישי-שבת צפויים להיות רגישים מבחינה פיזית - ייתכנו חולשה, עייפות וכובד. אומנויות לחימה, יוגה או פעילות מתונה יכולות לעזור. בראשון-שני השתדלו להיות מחוברים לעצמכם ולרצון שלכם מול הצד השני במערכות יחסים; שלישי-רביעי צפויים להיות טובים להתייצבות רגשית ולחיבור להנאות החיים כגון אוכל טוב ומגע; בחמישי ריבוי דעות ואינפורמציה מעמיס עליכם ויכול ליצור בלבול וחוסר מיקוד. נסו לסנן אינפורמציה מיותרת והשתדלו לא להתפזר.

עקרב

מערכות יחסים מוכנות לשינוי מהותי, ביכולתכם להיפתח להזדמנויות חדשות, אל תחששו לפתוח את הדלת לחוויות חדשות. בעבודה אתם יוזמים, פעילים ומבטאים את עצמכם. שישי-שבת צפויים להיות רגישים ביחסים הרומנטיים. נדרשים גבולות ברורים, נסו לשמור על האנרגיה ולהיות ממוקדים; בראשון-שני תהיו יוזמים ופעילים בעבודה, ביכולתכם להתחבר לרצונכם, אלה ימים טובים להביע את רצונכם מול הממונים; בשלישי-רביעי ייפתחו הזדמנויות במערכות יחסים, שמרו על פתיחות ושחררו אמונות מעכבות וכובלות לגבי יחסים; בחמישי ניכרים עומס מנטלי וחוסר שקט, נסו לסנן גירויים ואינפורמציה מיותרים.

קשת

אתם אנרגטיים ופעילים מתמיד. רעיונות יצירתיים מחוץ לקופסה ידרשו השקעה לטווח הארוך אך יטמנו בחובם הזדמנויות להישגים ולהצלחה בעבודה. בשישי-שבת צפויה רגישות בבית ובקרב המשפחה, אתם חשים צורך להציב גבולות ברורים; בראשון-שני צפויה התחזקות אנרגטית, ביכולתכם לבטא את עצמכם בישירות, אתם יוזמים, פעילים ויכולים לקדם ולהגשים את עצמכם; שלישי-רביעי צפויים להיות טובים לחיבור לרעיונות יצירתיים שייצבו אתכם בעבודה; בחמישי צפויה רגישות במערכות יחסים, כדאי להציב גבולות מול המשפחה.

גדי

אתם נוטים לקחת אחריות על קרוביכם, השתדלו להימנע מכך, שכן אתם מחלישים את עצמכם, והציבו גבולות לקרובים. רעיונות יצירתיים יכולים להתגשם. ראשון-שני תהיו יוזמים ומובילים בבית ובקרב המשפחה, התקשורת ישירה וביכולתכם להיפתח אחרי שבועות של קושי בכך; בחמישי סביבת העבודה תהיה עמוסה באינטראקציות, גירויים ואינפורמציה, נסו לסנן ולהיות ממוקדים בעיקר.

דלי

אתם יוזמים ופעילים, התקשורת ישירה וביכולתכם לבטא את רצונכם מול קרוביכם. בבית ובמשפחה יש מוכנות לשינויים ולהתפתחויות ביחסים. בתחום הכלכלי נדרשים גבולות ברורים של הוצאות והכנסות. בשישי-שבת תהיה לכם נטייה לבזבוז כספים ולאובדן גבולות. כדאי לתכנן נכון את הדברים כדי להימנע מקושי עתידי; בראשון-שני תובילו ותהיו יוזמים בסביבה הקרובה. ביכולתכם להיות כנים וישירים מול קרוביכם; בשלישי-רביעי תחושו צורך במרחב ובחופש; בחמישי תהיו תקשורתיים מהרגיל, זהו יום טוב לכותבים ולאנשי תקשורת.

דגים

השבוע נפתח ברגישות יתר ובצורך לשמור על גבולות עם הסביבה. יוזמות ופעולות עסקיות וכלכליות יכולות לחזק אתכם כלכלית. אתם פתוחים ובולטים בסביבתכם. הירח במזלכם בשישי-שבת יגביר את הרגישות וישבש את הגבולות. בראשון-שני תהיו יוזמים ופועלים, וזה עשוי לחזק אתכם כלכלית; בשלישי-רביעי תהיו דומיננטיים בסביבה הקרובה ופתוחים מתמיד להזדמנויות לשחרור מה שמעכב אתכם; בחמישי האווירה בבית תהיה תוססת ורועשת בעקבות גירויים רבים ותנועה ערה, נסו לסנן את הרעש ושמרו על האנרגיה.