טלה

האנרגיה מתחזקת. זהו זמן טוב ליוזמות ולעשייה שלא התאפשרו עד עתה. התחזקות צפויה בתחום הכלכלי. השקעות בעבר יביאו תוצאות ותחושו שהביטחון והיציבות הכלכליים מתחזקים. שישי צפוי להיות טוב בסביבה הקרובה, נסו לא לבזבז אנרגיות; שבת עד שני עשויים להיות מתוחים ואמוציונלים בבית ובקרב המשפחה וילוו בנטייה לאימפולסיביות. נסו לשמור על סבלנות; בשני בצהריים עד רביעי צפויה נטייה לתגובות דרמטיות. אלה ימים טובים לאנשי במה: שחקנים, זמרים, מרצים וכדומה; בחמישי ייתכן שתיאלצו להתעסק בבירוקרטיה. חשוב לשמור על הגוף עם ספורט ותזונה מאוזנת.

שור

זהו זמן טוב לשחרור מכבלים, עכבות ומצבים תקועים וביצוע שינויים שנדרשים כבר זמן רב. מערכות יחסים מתאזנות ומעניקות תחושת ביטחון ויציבות. בשישי צפויה נטייה לבזבוזים ולהתפזרות כלכלית, מה שיכול ליצור קושי, נסו לא לשמור על הגבולות; בשבת עד שני היחסים עם קרוביכם יעניקו לכם הגנה, שייכות וביטחון, אך ייתכן והתקשורת תהיה מתוחה ואמוציונלית. נסו לשמור על סבלנות בתגובותיכם; בשני בצהריים עד רביעי האווירה בבית ובמשפחה עשויה להיות סוערת ומלווה בתגובות דרמטיות, נסו לא ללבות את האש; בחמישי תחושו סיפוק על רקע יישום והגשמה של רעיונות יצירתיים, הימנעו מביקורת עצמית אופיינית לכם.

תאומים

אתם מובילים ויוזמים מבחינה חברתית. זהו זמן טוב לעשייה חברתית. אתם דומיננטיים ופופולריים. בנושא הגבולות נדרש איזון כי יש לכם נטייה להתפזר ולאבד פוקוס. הירח במזלכם בשישי יחזק את האינטראקציות, נסו לא להתפזר ולאבד מיקוד. בשבת עד שני כדאי להימנע מאימפולסיביות ומהוצאות אמוציונליות; בשני בצהריים עד רביעי תהיו דומיננטיים ומשפיעים בסביבתכם ותקבלו הרבה תשומת לב מקרוביכם; בחמישי ייתכנו חשבון נפש ובדיקה פנימית שקשורים למשפחה ולבית, נסו לא להחמיר עם עצמכם.

סרטן

אתם דומיננטיים מבחינה חברתית, פתוחים מהרגיל ויוצאים מהטריטוריה שלכם. אלה ימים טובים מול קבוצות, קהילות וארגונים גדולים. שהייה עם חברים תעשה לכם טוב ותעניק לכם תחושת ביטחון. בשישי עומס גירויים ואינפורמציה ייצור רגישות גבוהה, סננו מידע שמגיע כי לא הכל רלוונטי; בשבת עד שני הירח במזלכם יגביר את הרגישות. בקריירה אתם נוטים להיות אמוציונליים ואימפולסיביים, היו סבלנים; בשני בצהריים עד רביעי יוזמות ועשייה עשויים להביא להזדמנויות להתחזקות כלכליות; בחמישי נסו לא להחמיר עם עצמכם.

אריה

שבוע של התחזקות והתייצבות בקריירה. אתם דומיננטיים ומשפיעים, הכשרונות שלכם בולטים. שבוע טוב בעיקר לאמנים. בשישי השתדלו לא להתפזר ולאבד פוקוס ושימרו על האנרגיה; בשבת עד שני צפויים רגישות וצורך בהתכנסות. התגובות יהיו אמוציונליות ואימפולסיביות, שימרו על סבלנות והקשיבו לעצמכם; בשני בצהריים עד רביעי הירח במזלכם יגביר את הנטייה לדרמטיות, וייתכנו מתיחות וקונפליקט פנימי שייצרו חוסר שקט; בחמישי ייתכן מהלך של התחזקות כלכלית או התארגנות כספית שתעניק לכם יציבות.

בתולה

אתם משחררים אמונות מקבעות ומעכבות אך עדיין עשויים לנהוג בעקשנות תוך שאתם שומרים עמדתכם אם תחשבו שאתם צודקים. אתם נפתחים יותר מתמיד לרעיונות חדשים ולא שגרתיים. בשישי צפויה אינטראקציה בענייני קריירה. זהו יום טוב להפצה ולפרסום ידע ולשהייה עם אנשים. כדאי לסנן מידע וגירויים לא רלוונטיים ולמנוע בזבוז אנרגיה; בשבת עד שני העזרה וההתנדבות שלכם יבלטו, אלה ימים טובים למטפלים. ייתכנו תגובות אמוציונליות ואימפולסיביות; בחמישי הירח במזלכם יביא עמו ביקורת וחשבון נפש, אתם נוטים להחמיר עם עצמכם בימים אלו. היצמדו לגישה מעשית ושימרו על פתיחות.

מאזניים

מערכות יחסים מפעילות אתכם - הצד השני נוטה להיות יוזם ופעיל ומבטא את עצמו, והתקשורת מעט טעונה. שימרו על עמדתכם והשתדלו לא לוותר על עצמכם ביחסים. ייתכן שתקבלו כספים מירושות, קרנות או ביטוחים בשבועות הקרובים; בשישי נסו לסנן גירויים ושימרו על האנרגיה; שבת עד שני צפויים להיות רגישים בקריירה, עם נטייה לאמוציונליות ולאימפולסיביות; בשני בצהריים עד רביעי תהיו דומיננטיים ומשפיעים מבחינה חברתית, אלה ימים טובים מול קבוצות, קהילות וארגונים גדולים; בחמישי צפויים חשבון נפש, בדיקה עצמית, ניקוי וטיהור של רגשות. מדיטציה, פעילות פיזית מתונה ואכילת מאכלים קלים יעזרו לכם להתאזן.

עקרב

מערכות היחסים נראות יציבות וחלקן מוכנות לשינויים. זהו עיתוי טוב ליחסים מתאימים לפנויים שביניכם ולשינויים והחלטות ביחסים לא מאוזנים. בשישי מחשבות וגירויים יוצרים חוסר שקט פנימי, נסו למתן אותו ולסנן מידע מיותר; שבת עד שני צפויים להיות רגישים ויתאפיינו בהסתכלות רגשית על החיים, אתם נוטים להיות סובייקטיבים ולקחת הכל באופן אישי; בשני בצהריים עד רביעי תהיו דומיננטיים, משפיעים יוזמתיים ופעילים בקריירה. אלה ימים טובים לבטא את עצמכם ולהוביל מהלכים; בחמישי תזדקקו לזמן להתבודדות, ניכרת תמיכה מבן/בת הזוג.

קשת

אתם יוזמים ופעילים וזהו זמן טוב לפעול למען רעיונות יצירתיים והגשמה עצמית. בעבודה ייתכנו הישגים והצלחות, בעיקר למי שהשקיע והתמיד. רעיונות יצירתיים יכולים להתממש. שישי צפוי להיות רגיש במערכות יחסים, עליכם לשמור על גבולות נכונים, בעיקר במשפחה; שבת עד שני צפויים להיות רגישים ותחושו צורך בהתכנסות ובתחושת שייכות וביטחון; בשני בצהריים עד רביעי תהיו דומיננטיים ותבטאו את אשר על לבכם. צפויה נטייה לדרמטיות. נסו להימנע מהצורך שלכם להיות צודקים והיו חכמים; בחמישי נסו לא להעמיס על עצמכם יותר מדי.

גדי

עיתוי טוב להגשמה עצמית בכל תחום יצירתי, שכן רעיונות יצירתיים יכולים להצליח ולהביא הישגים משמעותיים. בשישי שמרו על גבולות וסננו מידע מיותר; בשבת עד שני מערכות יחסים יעוררו אמוציות ואימפולסיביות, בעיקר בבית ובמשפחה; בשני בצהריים עד רביעי כדאי להקשיב ללב ולפעול בהתאם; בחמישי רצויה גישה תכליתית ומעשית, נסו לא להחמיר עם עצמכם בביקורת ובחשבון נפש.

דלי

אתם יוזמים ופעילים בסביבתכם הקרובה אך התקשורת טעונה ודברים נאמרים בישירות. בבית ובמשפחה יש מוכנות לשינויים גדולים מתוך ידיעה שהם נכונים לכל המעורבים ושניתן לבצעם בהשלמה. בשישי רצוי לשמור על גבולות ולא לבזבז אנרגיה מיותרת על אנשים או על מידע לא רלוונטיים; שבת עד שני צפויים להיות רגישים בעבודה, בעיקר עבודה עם ילדים ומשפחות; בשני בצהריים עד רביעי נדרשות תשומת לב והשקעה במערכות יחסים, מה שעלול לייצר דרמות בבית ובמשפחה, נסו לא ללבות את האש; חמישי יוקדש לבדיקה ולסדר פנימי, ייתכן שיעלו מחשבות ודאגות אך נסו לא להחמיר עם עצמכם יותר מדי.

דגים

אתם דומיננטיים בסביבה הקרובה והיחסים עם קרוביכם מעניקים לכם ביטחון ויציבות. ייתכן שחרור מאנשים או מאמונות שכובלות אתכם למצבים תקועים ומעכבים. בשישי האווירה בבית תוססת אך יש לשמור על גבולות ברורים; בשבת עד שני הרגישות ויכולת ההכלה יהיו גבוהות; בשני בצהריים עד רביעי תהיו דומיננטיים בעבודה; חמישי יוקדש לחשבון נפש במערכות יחסים. תזכו לתמיכה מקרוביכם.