טלה

אתם דומיננטיים ויחסיכם עם קרובים מתחזקים. ייתכנו הכרויות והזדמנויות חדשות ביחסים. אתם אנרגטיים ולכן מומלץ לכם להיות פעילים באמצעות ספורט או כל פעילות אחרת שתסייע בניתוב האנרגיה. בשישי צפויים התכנסות, נטייה לפסימיות ואולי עצב. מדיטציה, אומנויות לחימה ומוזיקה יעזרו לכם להתאזן; בשבת עד ראשון הירח במזלכם יביא להתחזקות האנרגיות ותהיו יותר פעילים ויוזמים; בשני-שלישי ייתכן שיעלו רעיונות עסקיים בלתי שגרתיים להשקעה לטווח הארוך, היו ערניים; ברביעי-חמישי הפופולריות שלכם תגבר.

שור

מרקיורי ואורנוס בצמידות במזלכם יביאו לשחרור תפיסות מקבעות ועקשנות ויעזרו לכם לצאת ממצבים תקועים. תהיו פתוחים לרעיונות מתקדמים. הזדמנויות כלכליות ייפתחו בפניכם, גם דרך יחסים עם קרובים ו/או הידע והכישרונות שלכם. שישי צפוי להיות מאתגר מבחינה חברתית. ייתכן שתחושו אחריות או מחויבות שיכבידו עליכם ותזדקקו להיות עם עצמכם; בשבת-ראשון האנרגיה תתחזק אך נדרשת סבלנות לפני שתוכלו לפעול, העיתוי הנכון יגיע בימים הקרובים; בשני-שלישי הירח במזלכם יחזק אתכם, אלה ימים טובים לחיבור להנאות פיזיות כמו תנועה, מגע, אוכל טוב ועוד.

תאומים

אתם נפתחים להזדמנויות בכל התחומים. זו תקופה טובה לנסיעות וללימודים, שכן תחומי העניין שלכם מתרחבים. שישי צפוי להיות מאתגר בקריירה, ייתכן שתחושו שאחריות ומחויבות שלקחתם על עצמכם מעמיסות עליכם בימים האחרונים. נסו לא להחמיר עם עצמכם ולהציב גבולות נכונים; בשבת-ראשון תתחזקו מבחינה חברתית ותהיו מובילים, פעילים, יוזמים ודומיננטיים; שני-שלישי צפויים להיות טובים לחיבור ליצירתיות ולשחרור רגשות וחשיבה מעכבים. ייתכנו הצפות רגשיות ורגישות.

סרטן

אתם מובילים, פעילים ויוזמים בקריירה. ייתכן שהרבה אינפורמציה, גירויים ואינטראקציות יעמיסו עליכם רגשית ומחשבתית, לכן נסו לסנן את המיותר. בשישי תהיה לכם נטייה לגישה פסימית לגבי מצבכם ותחושו כובד ואחריות. נסו לא להחמיר עם עצמכם יותר מדי והסתכלו על המצב באופן מפוכח; בשבת-ראשון תהיה לכם אנרגיה של עשייה, בעיקר בקריירה; בשני-שלישי תיתכן רגישות חברתית. תחושו צורך לשמור על הטריטוריה שלכם אך שימרו על פתיחות.

אריה

הפופולריות עולה ויש לכם הזדמנויות ליחסים חברתיים חדשים. זהו זמן טוב לחיבור לקהילות, קבוצות, ארגונים גדולים והתארגנויות חברתיות, שיוכל להצליח ולהשפיע. בשישי צפויים רגישות וצורך בהתכנסות. ייתכנו עצב ופסימיות. זהו יום טוב למנוחה ולחשבון נפש; בשבת-ראשון האנרגיות יתחזקו ותהיו נמרצים, מובילים ודומיננטיים.

בתולה

יחסים בקריירה יחזקו אתכם אם רק תדעו להציב גבולות נכונים. הפופולריות שלכם עולה וצפוי שבוע טוב בתחומי התקשורת, השיווק, הפרסום, האופנה וכיו"ב. שישי צפוי להיות מאתגר במערכות יחסים, אתם חשים צורך להציב גבולות וחשים שהאחריות והעול של הצד השני מכבידים עליכם. נסו לא להעמיס על עצמכם את מה שלא שייך לכם; בשבת-ראשון האנרגיות יתחזקו וייתכן כעס. מומלץ לעבודה פיזית על הגוף באמצעות ספורט וכדומה; בשני-שלישי מומלץ להשתחרר מחשיבה והשקפה מקבעות ומעכבות ולהיפתח לגישה יצירתית ומחוץ לקופסה. זה יעזור לכם בכל תחומי החיים; רביעי-חמישי צפויים להיות טובים בקריירה ויהיו לכם הזדמנויות לחיבורים עם אנשים שיוכלו לקדם אתכם בהמשך.

מאזניים

זהו זמן טוב לטיולים מעבר לים, לימודים, חוויות ויחסים מעבר לים. האופטימיות מתחזקת. שישי צפוי להיות עמוס במחויבויות וייתכן שתחושו חולשה שתשפיע עליכם רגשית; בשבת-ראשון חשוב לשמור על עמדתכם מול הצד השני במערכות יחסים ולא לרצות; בשני-שלישי צפויים רגישות פיזית לצד שחרור מחשבות ודפוסים מעכבים.

עקרב

אתם מובילים, פעילים ויוזמים בעבודה. בתקשורת במערכות יחסים נדרשת יציאה מהקופסה ושחרור חשיבה מקבעת ומעכבת. בשישי תהיה לכם נטייה לקחת על עצמכם אחריות ולהחמיר עם עצמכם, אך נסו לא לשפוט את עצמכם ולא להעמיס על עצמכם יותר מדי; בשבת-ראשון תהיו פעילים ויוזמים בעבודה. מומלץ לעשות ספורט כדי לתעל את האנרגיה; ברביעי–חמישי תוכלו לנתח את המצב הרגשי שלכם בצורה הגיונית ועמוקה וכן לנתח את היחסים.

קשת

הזדמנויות חדשות במערכות יחסים לפנויים, וחוויות משמחות ביחסים קיימים. צפויות הכרויות מפתיעות וכיפיות ואינטראקציות שיביאו להתקדמות ביחסים ובשותפויות.

שישי צפוי להיות כבד ועמוס רגשית בבית ובמשפחה, אך נסו לא לקחת על עצמכם את כל האחריות ואל תחמירו עם עצמכם; בשבת-ראשון תהיו פעילים, יוזמים, אנרגטיים ודומיננטיים. אלה ימים טובים להתחלות רומנטיות; בשני-שלישי רעיונות יצירתיים יוכלו לקדם אתכם.

גדי

אתם דומיננטיים בעבודה, ייתכנו הישגים והצלחות ביחסים בעבודה. אירועים, אינפורמציה ואינטראקציות ירחיבו את האופציות בעבודה. תיתכן הטבה בתנאים במהלך החודשים הקרובים. שישי צפוי להיות עמוס מבחינה רגשית בסביבה הקרובה, נסו לא לקחת על עצמכם יותר מדי אחריות; בשבת-ראשון האווירה בבית סוערת ותוססת, ייתכנו תגובות אימפולסיביות אך נסו לשמור על סבלנות.

דלי

זהו זמן טוב ליחסים רומנטיים. כישרונותיכם עשויים לבוא לידי ביטוי בדמות הישגים והצלחות. פגישות רומנטיות מהנות ייתכנו לפנויים וחוויות משמחות ייתכנו למי שביחסים. שישי צפוי להיות מאתגר מבחינה כלכלית, וייתכן צורך בצמצום בגלל גבולות כלכליים לא נכונים; בשבת-ראשון תהיו פעילים ויוזמים בסביבה הקרובה ותובילו מהלכים שישפיעו על קרוביכם; בשני-שלישי תצטרכו לשחרר דעות וחשיבה מקבעות ומעכבות.

דגים

האווירה בבית ובמשפחה תוססת, אך ייתכן שמחויבויות מעמיסות עליכם ולכן נדרשים גבולות נכונים. הירח במזלכם בשישי יביא עמו עומס רגשי, פסימיות ועצב. מנוחה, מדיטציה, מוזיקה ופעילויות מרגיעות אחרות יכולות לאזן אתכם היום. בשבת-ראשון ייתכנו יוזמות עסקיות, תהיו פעילים וכדאי להיות ערניים בתחום הכלכלי; בשני-שלישי מומלץ לשחרר את העקשנות והחשיבה המגבילה והמעכבת; ברביעי-חמישי היחסים בבית יעזרו לכם לשמור על גבולות ועל איזון.