גם כשמדינה נמצאת באי ודאות, שום דבר לא עוצר את שוק הנדל"ן בתל אביב. לאחרונה אנחנו רואים עלייה בבקושים ברכישת דירות בשכונות המזרח והדרום. וכעת, חברת קרסו נדל"ן הודיעה על מכירת דירה בשכונה החדשה במתחם פלורה בדרום תל אביב, על התפר שבין צפון קרית שלום, פארק החורשות ושכונת שפירא.

מדובר בדירת מיני-פטהאוז בת 4 חדרים בשטח של 116 מ"ר הפונה לכיוון דרום מערב עם מרפסת בשטח של  25 מ"ר, שנמכרה תמורת 4.620 מיליון שקל. מחיר העסקה משקף את התוכניות המקודמות להתפתחות האזור וההתקדמות בעבודות הרק"ל של הקו הירוק.

מתחם "פלורה" הוא הראשון שנבנה בשכונה חדשה המוקמת בצמוד לקריית שלום, שתכלול בסך הכל כ-800 יח"ד בבנייה סביב פארק ירוק בצמוד לפארק החורשות. המתחם נבנה ע"י חברת קרסו, VENN ושטרית החזקות, הבונות בשלב ראשון 4 בנייני מגורים בני 9 קומות ו-93 יח"ד במגוון של דירות 2-6 חדרים. בניית המתחם צפויה להסתיים בשנת 2026. מחירי הדירות במתחם מתחילים ב-3,290 מיליון שקל לדירת 3 חדרים.

ירון צוברי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת המגורים בקרסו, מציין כי "מתחם פלורה, השכונה החדשה  והאזור כולו נהנים היום מביקושים הולכים וגוברים מצד קהל יעד מגוון - החל מרווקים, זוגות צעירים, משפחות צעירות ואף מצמצמי דיור – שמחפשים לגור בדירה חדשה בתל אביב, מבלי לוותר על חוויית מגורים המחברת בין טבע וקהילה חזקה. הלקוחות שלנו מעוניינים להתגורר בתל אביב, וליהנות במקביל מקהילתיות, מרחבים ירוקים ושלווה – במחיר אטרקטיבי. השכונה היא חדשה לגמרי, עם תשתיות מודרניות ובמיקום מעולה – ועם פוטנציאל השבחה משמעותי". ממוקם ממש על גבול פארק החורשות - ריאה ירוקה בשטח של 80 דונם מדרום לשכונות שפירא ופלורנטין. כחלק מתוכניות פיתוח השכונה החדשה עיריית תל אביב תקים פארק נוסף. כמו כן בצדה הצפון מערבי של השכונה מוקמת תחנת הקו הירוק של הרק"ל.