יצרנית מוצרי החשמל Beko שכרה אולם תצוגה ומשרדים חדשים בפתח תקווה כחלק מהמעבר למערך שיווק והפצה עצמאיים. הנהלת המותג  שכרה אולם תצוגה ומשרדים חדשים, בהשקעה של כמיליון שקל.

אולם התצוגה והמשרדים החדשים משתרעים על פני כ-500 מ"ר וממוקמים במתחם Global Towers בפתח תקווה. אולם התצוגה החדש ישמש את החברה לטובת פעילות B2B בלבד, כחלק משיתוף הפעולה שלה עם רשתות החשמל וחנויות החשמל הפרטיות בישראל. 

בשנת 2019 החברה הקימה לראשונה נציגות רשמית בישראל, כעת היא משלימה את הקמת המטה הראשי שלה בישראל. המטה הראשי של החברה בישראל יכלול מערך ייבוא, מכירות, לוגיסטיקה ושירות לקוחות. ההתרחבות בישראל מגיעה בעקבות הכרזת החברה על תחילת ייבוא והפצה ישירים בישראל, כחלק ממהלך אסטרטגי גלובלי שהיא מבצעת בשווקים נוספים בעולם. במסגרת המהלך, החברה גייסה את שרון רחמים, סמנכ"ל הסחר לשעבר של רשת א.ל.מ, שישמש כסמנכ״ל מכירות (sales director) של כלל מותגי חברת האם ארצ'ליק.

ג'יהן ישין, מנכ"ל Beko ישראל: "אנחנו נרגשים להודיע על הקמת אולם התצוגה החדש שלנו והמעבר למשרדים החדשים. בחודשים האחרונים אנחנו משקיעים מאמצים רבים בהקמת מערך לוגיסטי לקראת מימוש אסטרטגיית השיווק הישיר לצרכנים בישראל, שתיכנס לתוקפה במהלך 2024 ותאפשר לנו להרחיב את הפעילות שלנו בארץ".