בזמן שברחבי הארץ מציינים את חג פורים, כדאי שתגירו את מפעל "המשקם", מפעל שבשבועות האחרונים הקדיש את עצמו לאריזות משלוחי מנות לפורים. המפעל בפתח תקווה הוא מפעל הדגל של מארזי הפורים של חברת "המשקם".

לכבוד החג נארזו במפעל בפתח תקווה כ-40,000 מארזי פורים אשר נארזו ע"י עובדים עם מוגבלויות פיזיות, נפשיות, חושיות וריגשיות.

המפעל אף דיווח כי חלה עלייה בביקוש להכנת מארזים בשנה האחרונה, והמפעל הצליח לעמוד ביעדי הביקוש למרות שעובדים נאלצו לעבוד במתכונת מצומצמת לפרקים בצל המלחמה. בסה"כ נארזו עד כה ע"י עובדים 'המשקם' כ- 135,000 מארזי פורים עבור מספר חברות, וביניהן "ליימן שליסל", "עידן ממתקים", "לירן קרביץ", "שסטוביץ" ו"שמחה זה אנחנו". 

"המשקם" הוא ארגון חברתי, בבעלות משרד הרווחה וההסתדרות הציונית העולמית: "המשקם" הוא הארגון הגדול ביותר בישראל שמעסיק עובדים בעלי מוגבלויות, והיחיד שמשלם שכר ותנאים סוציאליים מלאים לעובדים. הוא מעסיק כיום כ-2,800 אנשים עם מוגבלויות ב-27 מפעלים בכל רחבי הארץ. 

⁠בימי חול עוסקים במפעל בפתח-תקווה בעבודות אלקטרוניקה וחשמל, הרכבת מכשירי צילום חלל הפה לרופאי שיניים, החלפת מנוע במכשיר טיהור אוויר, הדבקות מיוחדות ועוד. בנוסף, אורזים בו ערכות של משחות שיניים ומברשות שיניים לכ-50% מילדי הגנים ובתי הספר היסודיים בארץ ומכינים מארזים של "טורקי לדרך" עבור חברת "שטראוס-עלית".

הן בחגים והן בימי חול "המשקם" משלב את עובדיו בשוק התעסוקה והייצור בישראל, ומוכיח כל יום מחדש עד כמה פוטנציאל התפוקה של אנשים עם מוגבלות הוא גדול ומשמעותי.