קו מספר 22 שמופעל ע"י אלקטרה אפיקים הורחב והחל לתת שירות גם לתושבי שכונת פסגת הדר. קו 22 פועל בתדירות של כל 20 דקות לאורך רוב שעות היום. הקו שהורחב ותוגבר, יוצא משכונת הדר גנים לאזור העסקים סטרטסיב ולראשונה ייכנס לשכונת פסגת הדר, שם יהיו לו 2 תחנות עם סככות המתנה חדשות, ברחוב ויטנברג.

 כמו כן, החל מה-7/6 יצאו לפועל שיפורים בקווי פ"ת בקעת אונו – שמופעלים ע"י חברת מטרופולין. קו מספר 8 המקשר בין פ"ת לגבעת שמואל (ועובר בדרך בקריית אונו) יתוגבר והוא יעבור לפעול ממסוף אבנת במקום ממסוף שניידר. הקו אשר עד כה פעל במיניבוסים יעבור לפעול באוטובוסים וזאת לאור הביקוש ההולך וגובר לשימוש בקו.

ממסוף שניידר ייחל לפעול קו חדש , קו 75 המקשר בין פתח תקווה לגני תקווה. במקביל, יבוטל קו 79 שהביקוש אליו היה נמוך (5.8 נוסעים בממוצע), והאוטובוסים שלו יועברו לטובת קווים אחרים שיתגברו את מערך השירות .

לציין כי קווים 41 של דן 143 של אגד הוארכו לפתח תקווה ועוברים כעת בדרך רבין. השינוי הוכיח את עצמו וכעת הביקוש לקווים אלו גבוה. מיותר לציין כי מאז פתיחת נת"צ רבין נוספו מאות נסיעות חדשות העוברות בדרך רבין, דבר המפחית את השימוש ברכבים פרטיים.

רמי גרינברג ראש העירייה: "אנו ממשיכים לקדם את התחבורה הציבורית בפ"ת ופועלים מול משרד התחבורה באופן שוטף ואני שמח לבשר כי אושרה ע"י משרד התחבורה הרחבה של קו 22 שמופעל ע"י אלקטרה אפיקים, והוא מעתה יספק שירות גם לתושבי שכונת פסגת הדר ויקשר בין השכונה, אזור העסקים סטרטסיב, ותחנת הרכבת הקלה בשחם, לשכונות רבות בפתח תקווה, ביניהן כפר גנים, אחדות, קניון סירקין ושכונת הדר גנים. שינוי זה מתווסף לתוספות רבות שבוצעו ומאות נסיעות שנוספו. אנחנו רואים כי קווים יעילים ומסופי תחבורה טובים מעבירים את הנוסעים לתחבורה הציבורית ומפחיתים מהשימוש ברכב הפרטי. אני רוצה להודות לעמיחי לוי, הגר רשף ולאורי זילברמן מהרשות הארצית לתחבורה על שיתוף הפעולה המצוין עם דוד קמחי הממונה על התחבורה הציבורית בפתח תקווה. נמשיך לפעול לטובת תחבורה יעילה ומיטבית לטובת תושבי העיר ומשתמשי הדרך ולקדם בעיר עשרות פרויקטים תחבורתיים".