רשת אופטיקנה ממשיכה להתרחב ופותחת דוכן קבוע של מותג המשקפיים בבעלותה – קאטליה, בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה.

הדוכן הממוקם בקומת הכניסה של הקניון, יציע כ-480 דגמי משקפי שמש ומשקפיים אופטיות. הדגמים משלבים עיצובים טרנדיים בעלי אמירה לצד דגמי בסט סלר, קלאסיים ועל זמניים.

במסגרת הפיכתה של קאטליה לרשת עצמאית, לאחרונה פתחה אופטיקנה סניף חדש של קאטליה בקניון מול הים באילת וכן דוכן פופ אפ בקניון רמת אביב שיהיה פתוח עד סוף החודש. דוכנים וחנויות נוספות צפויות להיפתח בתקופה הקרובה ברחבי הארץ. 

המותג קאטליה הינו מותג יוצא דופן בשוק המשקפיים בישראל המשלב עיצוב ואיכות יוצאי דופן מהחומרים המתקדמים ביותר בתחום, תחת המטריה המקצועית האופטומטרית של אופטיקנה במחיר נגיש.

לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל  עופר הקניון הגדול בפתח תקוה: "השבוע פתחנו 7 חנויות חדשות של מותגים  בינלאומיים ומקומיים. אנו שמחים לצרף השבוע גם דוכן חדש של מותג המשקפיים קאטליה. עופר הקניון הגדול בפ"ת הוא קניון עוצמתי מהמובילים והגדולים בישראל, המספק חווית בילוי וקנייה איכותית, זאת הודות לתמהיל מדויק והימצאותם של מגוון רב של מותגים בינלאומיים ומקומיים נחשקים, לצד בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי לכל המשפחה תחת קורת גג אחת״.  לדבריה: "אנו מתכוונים להמשיך ולהצעיד את עופר הקניון הגדול כאחד הקניונים המובילים בישראל על ידי המשך השבחתו ובכך להמשיך לספק לקהל המגיע אליו חווית בילוי וקנייה נעימה ומוצלחת ביותר".

מחירי המשקפיים: 299 שקל למשקפי שמש ו- 399 שקל למשקפי ראיה, המחיר כולל גם עדשות אופטיות ובדיקת אופטומטריסט.