מותג התכשיטים DANON ממשיך במגמת ההתרחבות ומשיק סניף שישי בקניון עזריאלי איילון ברמת גן. לאחר שכבר נתן את טביעת רגלו בקניונים נוספים כמו עזריאלי ת״א, G כפר סבא, מודיעין, בא"ש ועזריאלי ירושלים.

החנות של DANON בעזריאלי איילון ממוקמת בקומה הראשונה מול סניף זארה, היא משתרעת על שטח של 70 מ"ר ומציעה מגוון רחב של קולקציות ותכשיטי אופנה לנשים וגברים, בעיצובים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד, שמתאימים לכל כיס. הקולקציות כוללות מגוון רחב של שרשראות, עגילים, טבעות וצמידים, שעשויים כולם בעבודת יד ישראלית: שרשראות חוליות שניתן לשלב יחד, טבעות, עגילים וצמידים מצופים זהב 14-24 קראט, רודיום וכסף טהור, חלקם משולבים אבני זירקון, קריסטלים של סברובסקי, אבני חן יוקרתיות ופניני מים מתוקים.

שגרירת החברה, שמובילה כיום את שיווק המותג הינה עינב כהן, ששותפה גם לעיצוב קולקציות ייחודיות משלה. החיבור העמוק שנוצר עם עינב והאהבה שלה לקו התכשיטים הנוסטלגי-וינטאג'י של דנון, יוצרים עולם חדש ומרגש של עיצובים ישראלים מקוריים ועל-זמניים, שמציעים לקהל הישראלי תכשיטים ייחודיים באיכות ובמחירים ללא תחרות. כהן, שלא מזמן הכריזה על אירוסיה לבן זוגה, בר טוויטו, שוקדת בימים אלה על עיצוב קולקציה ייעודית לכלות ולערב בשיתוף עם DANON. את כל הקולקציות של דנון ועינב כהן ניתן למצוא בסניפי הרשת.