קרן מרתון, עיריית רמת גן ועמותת “המרחב החברתי” השיקו מתחם חברתי חדש ברחוב ביאליק בעיר. המתחם יפעל כקמפוס של המכללה האקדמית שנקר, מרכז צעירים ומועדון חברתי לחיילים בודדים.
בעלת המבנה, קרן מרתון, העוסקת בהשבחת נדל”ן, העמידה את המבנה לשימוש ללא תמורה לרשות עמותת “המרחב החברתי”, המתמחה בהשמשת מבנים נטושים לפרויקטים חברתיים, במטרה לקדם את העשייה החברתית בישראל.
המבנה, בשטח של כ-2,000 מ”ר, משלב בתוכו קמפוס רחב הכולל כיתות לימוד, חדרי סטודיו ומרחבי למידה לסטודנטים, חלק ציבורי לצעירים ומתחם עבור חיילים בודדים בעיר. “נוצר כאן מרכז צעירים חדש, המחבר בין סטודנטים וסטודנטיות יצירתיים לרחוב ביאליק המיוחד”, ציין ראש העירייה כרמל שאמה הכהן.
יובל גייער, שותף מנהל בקרן מרתון, אמר עוד: “הקרן רואה חשיבות גדולה בתרומה לקהילה. החיבור המוצלח עם עיריית רמת גן ועמותת המרחב החברתי נותן מענה ייחודי לצרכים של מכללת שנקר ומסייע להחייאת וחידוש המרכז ההיסטורי של רמת גן”.
ליקו פרידלר, שותף מייסד במרחב החברתי, סיפר כי אכלוס המבנה יפיח בו רוח קהילתית וצעירה, שתסייע בחידוש המרכז ההיסטורי של רמת גן. “דווקא בימים מאתגרים, אנחנו רואים את שיתוף הפעולה בין כל מרכיבי החברה הישראלית, ויודעים שביחד ננצח ונמשיך לפתח את המדינה ולהוות חברת מופת ואור לעמים”, הוא ציין עוד.