“בתקופה קשה זו אני קורא לכל ראשי הרשימות להתמקד במסרים חיוביים ולהתעסק פחות בשלילי”, אומר ל”המקומון” חבר מועצת עיריית רמת גן עו”ד זוהר ישרים (47), העומד בראש רשימת הציונות הדתית - רמת גן באמונה.
עו”ד ישרים מציין את תמיכתם של שורת רבנים ברשימה שבראשותו, ובהם הרב הראשי לשעבר לרמת גן יעקב אריאל, חבר מועצת גדולי התורה הרב יצחק זילברשטיין וראש ישיבת ההסדר ברמת גן הרב יהושע שפירא. במסגרת הסכם איחוד, במקום השני ברשימה מדורג גבריאל לביא, נציג רמת גן באמונה.
עו”ד ישרים, שמחזיק את תיקי הביטחון האישי ושפ”ע, מעריך שלרשימה המאוחדת יש פוטנציאל לקבל 3 מנדטים. 
כמחזיק תיק הביטחון האישי, כיצד התמודדתם עם התחושות הקשות לאחר פרוץ המלחמה?
“ריכזנו את פעילות הערכת המצב במרכז ההפעלה החדש שנבנה במתחם הבורסה, והקמנו את כיתת הכוננות הגדולה ביותר בארץ, שהשתלבה בהגברת הסיורים העירוניים של השיטור והפיקוח”.
שיניתם את הקמפיין בעקבות המלחמה?
“כולם מדברים על אחדות, ואנחנו היחידים שפעלו בפועל למען אחדות. לכן כולם משנים קמפיינים, ואצלנו אין צורך לשנות”.
במי תתמכו בבחירות לראשות העירייה?
“נפעל תחת כל ראש עיר, בכפוף להסכמים הקואליציוניים”.
במה התמקדה הפעילות שלך באגף שפ”ע?
“הייתי ממובילי מהפכה חסרת תקדים, בשיפוץ ושדרוג של למעלה מ-80 גנים ציבוריים בעיר, שסידרנו אותם מהיסוד. כ-5,500 עצים נשתלו במרחב הציבורי, ואלפי עצים חולקו לתושבי העיר”.
מהי העמדה שלך בסוגיית התחבורה הציבורית בשבת?
“כל עוד תחבורה ציבורית מופעלת תחת העירייה, מדינה יהודית אינה יכולה להרשות זאת לעצמה. זה לא התפקיד של הרשות המקומית לעסוק בהסעה לפאבים ולחופי הרחצה”.
כיצד אתה רואה פתיחת עסקי בילוי בשבת?
“אני מתנגד לפתיחת עסקי בילוי בשבת. טבעתי את המשפט: רמת גן לא צריכה להיות בני ברק וגם לא צריכה להיות תל אביב. אנחנו צריכים לכבד ולהכיל את כלל התושבים”.
מה היעד שלך לקדנציה הבאה?
“להיות גורם הרבה יותר משמעותי בהנהלת העיר. צריך איש חזק לימין ראש העירייה, שידאג לחיזוק מעמד מסורת ישראל. נתמקד גם במתן דגש לפיתוח וקידום שכונות רמת עמידר ורמת השקמה. אני רוצה לעלות מדרגה ולקבל את תיק החינוך. גם אשמח להחזיק את תיקי רישוי עסקים, גנים ונוף וביטחון אישי”.