“היעד שלי הוא להגיע ל-9-8 מתוך 17 המנדטים במועצת העירייה”, אומר ל”המקומון” ראש עיריית גבעתיים רן קוניק, המתמודד לקדנציה שלישית בבחירות לראשות המועצה, ושואף להגיע לרוב מוחלט של רשימת “גבעתיים שלנו” במועצת העירייה.
“המאמצים שלנו מתמקדים בהסברה כמה חשוב שהמצביעים עבורי לראשות העיר יחזקו אותי במועצת העיר ויצביעו בפתק השני הלבן ל’גבעתיים שלנו’ למועצה”, ציין קוניק. “זו נבחרת מצוינת שלי, של אנשי עשייה וחזון, שביחד איתי ישמרו על גבעתיים כעיר מובילה, חופשית ושוויונית”.
קוניק, שבבחירות הקודמות רשימת “גבעתיים שלנו” שבראשותו קיבלה 6 מנדטים, ממקד את מאמציו בקמפיין בניסיון להגדיל את כוחה במועצה. הרשימה קיבלה את תמיכת כחול לבן והעבודה.
“חשוב להבין שראש עיר ללא רוב שלו במועצה, ראה מקרי טבריה וחיפה, הוא כמו זמר ללא נגנים. הוא מוגבל בעשייה, עלול להיסחט, ואנשיו הטובים ברשימה עלולים להישאר ללא תיקים. זה הפסד קודם כל לעיר ולתושביה”, הוא ציין. “הנבחרת שלנו תשמור על גבעתיים ליברלית, שוויונית, מובילה ומבוקשת. יש לי אנשים מאוד טובים ברשימת גבעתיים שלנו, ואני עובד מאוד קשה כל השנים בשביל התושבים ומקווה שנזכה לאמון להמשיך להוביל את העיר קדימה”.
על רקע המלחמה, קוניק חושש מאחוזי הצבעה נמוכים. “אני מקווה שאנשים ייצאו להצביע, בלי קשר לאיזו רשימה. אנשים צריכים להחליט למי לתת את הכוח ולהשפיע. תמיד דגלתי בצורך שתושבים ותושבות יהיו מעורבים במה שקורה בעיר”, הוא ציין. “ננסה להמריץ אנשים לצאת ולהצביע באמצעות טלפונים, מסרונים, וואטסאפים וברשתות החברתיות”.
קוניק מודה שהעיתוי הנוכחי של הבחירות, על רקע המלחמה, אינו אידיאלי, אך מדגיש שיש לקיים את ההליך. “לא פשוט לקיים קמפיין בחירות בזמן מלחמה, כששומעים על הרוגים וחטופים, אבל זה מה שהמדינה קבעה, וצריך לגמור עם זה. בגלל הבחירות ודחייתן, כבר כמה חודשים אין תקציב שנתי מאושר וגם אין הוצאת מכרזים”, הוא מסביר.
במקום השני ברשימה, אחרי קוניק, מדורגת יהודית קורוטקי (66), שמאחוריה קריירה עשירה של 37 שנים במערכת החינוך כמחנכת, רכזת חברתית, סגנית ומנהלת בבתי הספר יגאל אלון ובורוכוב.
במקום השלישי ברשימה מדורגת אור-לי ניב (56), המכהנת זו הקדנציה השנייה כסגנית ראש העירייה וכיו”ר עמותת קהילתיים. בקדנציה האחרונה היא החזיקה את תיקי תרבות, פנאי, קהילה, נוער, נשים, להט”ב, בריאות, חירום וביטחון.
במקום הרביעי ברשימה מדורג מחזיק תיק הגמלאים בקדנציה החולפת אלי הולצמן (62), שגם משמש כיו”ר האיגוד המקצועי ואחראי על פעילות הגמלאים בהסתדרות במרחב.
במקום החמישי ברשימה מדורגת רואת החשבון סיגל שפיץ טולדנו (46), יו”ר ועד ההורים העירוני, שהייתה ממייסדי ועד הגנים והוועד לגיל הרך, והיא גם חברה בהנהגת ההורים הארצית.
במקום השישי ברשימה מדורג נדב אלישיב (42), מנהל הנכסים וקשרי הרשויות המקומיות בתנועת הנוער העובד והלומד.
במקום השביעי ברשימה מדורגת יערה סתו (28), מלווה אישית ומשפחתית במכון האונקולוגי בבית החולים שיבא ואמונה על מערך הצעירים במכון האונקולוגי.
במקום השמיני ברשימה מדורג יצחק וייס (72), שקיבל את תואר יקיר העיר גבעתיים לשנת 2022, והוא ממקימי מועדון “ליונס גבעתיים”.
במקום התשיעי ברשימה מדורג עו”ד נועם לאור (48), יו”ר העמותה לקידום הספורט בגבעתיים.
את העשירייה הראשונה ברשימה סוגרת עתליה טורונטו (26), סטודנטית לתואר שני במשפטים, טכנולוגיה וחדשנות עסקית באוניברסיטת רייכמן וסגנית יו”ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת רייכמן. 
בשני המקומות שנועלים את רשימת “גבעתים שלנו” הוצבו כאות כבוד והערכה שתי נשים מעוררות השראה: 
במקום ה-16, מדורגת זאבה אשל, שהייתה במשך שנים ארוכות פעילה בחיים הקהילתיים בגבעתיים, וכיהנה בין היתר כסגנית ראש העירייה.
את הרשימה נועלת השחקנית ליא קניג (93), כלת פרס ישראל לתיאטרון, אשר מכונה בידי רבים “הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי”.