באירוע גאלה, שסיכם את חודש האישה, הוכרזו חמש נשות השנה של גבעתיים. הטקס התקיים בתיאטרון גבעתיים, במעמד ראש העירייה רן קוניק וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הנשים אור-לי ניב.
במהלך החודש החולף קראה עיריית גבעתיים לתושבי העיר להמליץ על נשות השנה, שנבחרו על ידי ועדה מקצועית.
בפתיחת האירוע אמרה אתי ביטון, יועצת ראש העירייה לקידום מעמד האישה: “מאז 7 באוקטובר ראינו את חשיבותן של הנשים בעשייה הציבורית, הפוליטית, החברתית והאישית, והבנו כמה הקול שלנו חשוב".
האירוע כלל מיצג של 19 כיסאות ריקים, שעליהם פרחים ושמותיהן של 19 החטופות, שעדיין מוחזקות על ידי חמאס. בנוסף, האירוע נפתח בדקת דומייה למען נשים אלה. 
לאחר ההכרזה על נשות השנה, התקיים החלק האמנותי, שבמהלכו אירחה הדר מרקס את בני כבודי במופע "הקול בחוץ".

נשות השנה של גבעתיים שנבחרו הן:

אפרת ברוך נוי ונועה ישר-אל: אפרת ברוך נוי היא יועצת משפטית בחברת הייטק ומדריכת הכנה ללידה, נשואה ואם לשלושה.
נועה ישר-אל היא יזמית חברתית, נשואה ואם לשניים, שהקימה ומנהלת את קבוצת הורים וילדים בגבעתיים, והיא שותפה למיזמים התנדבותיים שונים בעיר.
לאחר פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, החליטו אפרת ונועה להקים את סניף גבעתיים של “עוגן למשפחות המילואים”.
השתיים פעלו רבות לחיבור בין משפחות משרתי המילואים לבין מתנדבים בעיר, וניסו להקל עליהן את התקופה באמצעות קבלת מזון בסופי שבוע, עזרה בפעולות הבית השוטפות, עזרה עם הילדים, תמיכה רגשית, ומענה בכל צורך אחר שעלה. 
יאנה מרגולין: אם לשתי בנות, הייטקיסטית ומהנדסת בדיקות תוכנה, אחת מארבע המייסדות וחברות הוועד המנהל של העמותה “גנים טובים” - למען נשאיות ונשאי מוטציה בגן ה-BRCA. יאנה מנהלת את העמותה בהתנדבות מלאה, מפעילה נקודת השאלת ציוד לניתוחי כריתת שד מפחיתי סיכון, וכן מנהלת קהילת אונליין פעילה ומעגלי תמיכה פרונטליים. בנוסף, היא מקדמת נושאים הקשורים לבריאות הנשאיות מול משרד הבריאות וקופות החולים, מייצרת שיתופי פעולה עם עמותות חולים נוספות ואחראית על העלאת המודעות לבדיקת BRCA באמצעי המדיה השונים.
ליאור רותם גורדון: נשואה ואם לשלוש בנות, והיא שותפה ומייסדת של “היברידיות” - המקימות, מכשירות ומלוות קהילות בארגונים. ליאור הקימה, בין היתר, את קהילת האמהות.
לאחרונה מובילה ליאור את תא “בונות אלטרנטיבה”, הפועל לקידום נשים במרחב הציבורי, הפוליטי והכלכלי. בתקופה האחרונה היא גם עסקה, בין היתר, בעידוד הצבעה של תושבות ותושבים בבחירות המקומיות ובחשיפת סיעות שבהן קיים ייצוג נשי שווה.
בתקופת המלחמה ליאור יזמה קשרים ותרומות לתושבות עוטף עזה במסגרת המיזם “בונות מחדש”. 
קרן ברנד: פסיכולוגית עסקית ושותפה בדניאל - בית של ייעוץ ופיתוח ארגוני. קרן נשואה ואם לשני ילדים, והיא סטודנטית שנה א’ ללימודי רבנות רפורמית.
קרן הקימה את קבוצת "מבשלים סופ”ש", אשר דואגת בסופי השבוע למזון עבור עשרות חיילים בודדים ברחבי גבעתיים ורמת גן. המיזם של קרן מחלק בחגים ובימי הולדת עוגות לאוכלוסייה הקשישה בגבעתיים.
מהיום השני למלחמה פתחה קרן, ביחד עם אחיותיה חגית ויעל, חמ”ל שנותן מענה ליחידות צבאיות, משפחות חטופים ומפונים.
החמ”ל דואג לציוד, למדים, לאוכל חם ויבש, ואף לציוד רפואי, ומנסה לתת מענה לכל בקשה של החיילים והחיילות. החמ”ל עדיין פעיל באופן מלא. 
“הנשים שנבחרו לנשות השנה של גבעתיים הן יזמיות חברתיות שתרמו רבות לקהילה. אני בטוח שהבחירה בהן תמשיך להוכיח עצמה גם בהמשך, ושהן ימשיכו, כל אחת בתחומה, בפעילות החברתית החשובה שלהן”, ציין קוניק.
ניב אמרה עוד: “השנה הביאה לקדמת הבמה את היכולות הנשיות האדירות, הביאה במלוא הדרן את הלוחמות שסיכנו והקריבו חייהן, בדיוק כמו אחיהן הלוחמים, וממשיכות לשמור על ביטחוננו וחיי יקירינו. 
"השנה בגבעתיים בחרנו להעלות על נס את פעילותן של מספר נשים בעיר, כל אחת מובילה בתחומי העשייה שלה, וכל אחת משקפת דמות של אישה פועלת בחברה שיש לשים עליה את הזרקור ולהביע הערכה, כי היא עושה הרבה בשביל כולנו - נשים וגברים כאחד - ובעיקר כי זה מגיע לה, וזה הקול שלה”.