דיירים המתגוררים ברחוב משמר הירדן בגבעתיים, בסמוך למגרש הכדורגל, מתריעים על סכנה בטיחותית ומטרדים, בשל חניות כפולות של כלי רכב, חסימות של חניות פרטיות וצפירות. בעקבות פניית “המקומון” הודיעה עיריית גבעתיים שתיבחן הגברת הפיקוח באזור.
“בכל יום בשעות אחה”צ אנחנו חיים בסיוט. הורים המגיעים כדי להוריד או לאסוף את ילדיהם מהאימונים במגרש הכדורגל, חונים לעתים בחניות כפולות, וזה יוצר סכנה בטיחותית”, סיפרה ל”המקומון” דיירת ותיקה המתגוררת באחד מהבניינים שמול מגרש הכדורגל. “גם חניות פרטיות נחסמות ושומעים צפירות. אנחנו סובלים ממטרדים מתמשכים, וזה לא נפסק”.
לדבריה, מעבר למטרדי הרעשים וחסימות הכביש והחניות הפרטיות, גם קיימת סכנה בטיחותית. “הולכי רגל חוצים את הכביש בין כלי הרכב המחנים בחניות כפולות, והם עלולים להיפגע על ידי רכבים הנוסעים בנתיב הסמוך”, היא מתריעה. “גם מטרדי הרעשים בלתי נסבלים, שומעים צפירות, וגם כאשר סוגרים את החלונות והתריסים - הרעשים נכנסים לתוך הבית”.
לדעתה, על העירייה לבצע אכיפה נגד כלי רכב המחנים בחניות כפולות, חוסמים חניות או שצופרים. “ניתן להציב פקחים, או מצלמות אכיפה בשעות אחה”צ, כמו שהעירייה עשתה במרכז העיר”, היא אומרת. “אין לנו בעיה עם הילדים שמגיעים להתאמן ולשחק במגרש הכדורגל, אבל חייבים, גם למענם, לשמור על הבטיחות והסדר בכביש ברחוב משמר הירדן, שהוא עורק תנועה חשוב ונוסעים בו גם כאלו היוצאים ונכנסים לכורזין”.
מהעירייה נמסר: “עיריית גבעתיים מטפלת בהפרעות, במטרדים ובמפגעים בטיחותיים ככל שאלה מדווחים לה. במקרה המדובר, התקבלה פנייה אחת במהלך החודשים האחרונים, ופנייה זו טופלה. כמו בכל העיר, גם באזור זה מתקיימת אכיפה יזומה. בכל זאת, עיריית גבעתיים תבחן את הגברת הפיקוח באזור בשעות המדוברות”.