סמ"ר דייגו שוישה הרסאג' ז"ל (20) מרמת גן – לוחם בגדוד נחשון בחטיבת כפיר, נפל ביום רביעי בערב בפיגוע הדריסה בשומרון. בפיגוע גם נפל חברו לגדוד, סמ"ר אלייה הלל ז"ל (20) מתל ציון.מפרוץ מלחמת חרבות ברזל נפלו ונרצחו 30 מתושבי רמת גן.

ארסאג', שגדל ברמת גן, למד בעירוני נווה צדק בתל אביב.

אביו אבנר, שהיה לוחם בחטיבת גבעתי, לא עמד בדרכו של בנו היחיד, שגם הוא רצה להיות לוחם. "האב אמר שזה הייעוד והרצון של בנו", סיפרה בעצב ספיר אוהב, קרובה של המשפחה. "גדלנו ביחד מילדות. אמא שלי היא בת הזוג של אבנר. לדייגו הייתה נתינה אין סופית, הוא תמיד היה ערכי, צנוע וביישן והחלום שלו היה לשרת כלוחם בצה"ל. כשהוא סיים את מסלול ההכשרה בכפיר, כולנו מאוד מאוד התרגשנו בטקס הסיום והייתה לו גאווה, הסיפוק שלו היה עצום".

עוד היא סיפרה, כי דייגו אהב את שירותו הצבאי כלוחם בחטיבת כפיר והוא היה ממשיך לשרת כלוחם גם בצבא קבע. "הוא ראה בשירות הצבאי המשמעותי ערך חשוב של נתינה ותרומה למדינה. אנחנו שבורים ולא מעקלים, זה שבר נוראי".

עוד היא סיפרה בעצב, כי בפסח, כאשר דייגו יצא לחופשה, המשפחה התאספה והכינו בשרים על האש. "ניצלנו את ההזדמנות שהוא יצא לחופשה. עשינו על האש ואמרתי לדייגו: איזה מזל שאתה לא בעזה'. מאז שפרצה המלחמה הכרתי חללים שנפלו ברצועת עזה. דייגו היה מה-7 באוקטובר בצפון ובהמשך באיו"ש. חשבתי שהיה לו מזל שהוא לא בעזה, אבל בסוף הוא נפל באיו"ש".

איריס צבילה, שכנה, סיפרה עוד בעצב: "דייגו היה ילד מקסים, ילד מדהים, הכאב עצום".

"קיים עצב רב. אני מלווה ומסייע לכל המשפחות ברמת גן שיקיריהן נפלו. כל אחד הוא עולם ומלואו ואנחנו מסייעים בכל דבר, החל מהקמת אוהל האבלים והכנסת ציוד, מקרר ומיזוג ובהמשך בליווי של המשפחה", סיפר הרב שמריהו כהן, המלווה המלווה מטעם עיריית רמת גן את הליווי והסיוע.