פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יעקב דניל (35) מרמת גן, שעבד כסניטר בבית החולים שיבא בתל השומר, המייחס לו עבירות של ביצוע מעשה מגונה בקטינים. בכתב האישום נטען, כי דניל צילם קטין כבן שמונה, כשהיה מורדם לפני ניתוח, ביצע מעשה מגונה בקטינה בת פחות משנה והחזיק עשרות אלפי תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של קטינים. לדניל מיוחסת שורת עבירות של מעשים מגונים בקטינים ופרסומי תועבה.

מכתב האישום עולה, כי במהלך חודש אפריל בשנה שעברה, בעת ששימש סניטר בחדר הניתוח, צילם דניל את איבר מינה של קטינה בת כשלוש שנים, בעודה מורדמת לקראת ניתוח, ושלח את התמונה לחברו. בנוסף, במשך כעשרה חודשים, ביצע דניל במספר הזדמנויות מעשים מגונים בקטין כבן שמונה ובקטינה בת פחות משנה. דניל מואשם כי תיעד מעשים אלה בסרטונים ותמונות, וחלק מהתיעוד העביר לחברו, שגם הוא נעצר בפרשה.

עוד נטען בכתב האישום, כי במכשירים שונים שבבעלותו של דניל, נמצאו עשרות אלפי תמונות וסרטונים של קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, שבחלקם הם מבצעים מין עם בגירים, קטינים ואף חיות. בבקשה למעצרו של דניל נכתב: "המעשים המגונים בוצעו במספר הזדמנויות, בשני קטינים שונים,  רכים בשנים, במקום בו אמורים הקטינים להרגיש בטוחים, תוך הפרה של האמון שניתן בו".