חודש הגאווה ממש מעבר לפינה, ואיתו רשימת אירועים מפוארת ברחבי תל אביב. במטרה להביע את תמיכתה בקהילת הלהט"ב השיקה השבוע חברת Lime את "Lime Rainbow" קורקינטים במיתוג צבעי הגאווה. קמפיין התמיכה של ליים בקהילת הלהט"ב הינו בשיתוף המרכז הגאה של עיריית תל אביב יפו, ארגון עירוני המיועד לקהילה הלהט"בית ומשמש כבית לחברי וחברות הקהילה. 

בנוסף ליים תספק הסעות חינם למתנדבי המרכז הגאה שיארגנו ויפעילו את אירועי הגאווה של תל אביב, ותעניק במהלכם הנחות על 1,000 נסיעות כדי להעניק להם רוח גבית וגישה נוחה לאירועים במחיר נמוך. יוזמה זו, שמטרתה להביע תמיכה והערכה כלפי אנשי הקהילה, מצטרפת לחסות שהעניקה לאירועי הגאווה ולתרומה שנתנה למרכז הגאה, שתסייע גם היא במימון האירועים ותאפשר קידום ערכי הכלה, גוון וקבלה. הקורקינטים הממותגים של ליים יהיו זמינים לרכיבה ברחבי תל אביב עד סוף חודש יוני.

מהדורת ''Lime Rainbow'' קורקינטים ממותגים לחודש הגאווה בתל אביב (צילום: רן לזרוני)
מהדורת ''Lime Rainbow'' קורקינטים ממותגים לחודש הגאווה בתל אביב (צילום: רן לזרוני)

אירועי הגאווה התל אביביים, שהושקו ב-23 במאי בכיכר הבימה ויגיעו לשיא במצעד (8-9 ביוני), נחשבים לאירועי הגאווה מהבולטים והעמוסים בעולם, עבורם גם סוגרים צירי תנועה רבים ומרכזיים.

ווין טינג, מנכ"ל ליים העולמי: "רבים מאיתנו, כולל אני, עדיין זוכרים את הפחד לגדול כהומוסקסואל באופן גלוי ולחוות חיים של דחייה ואפליה. אמנם נותרה עבודה רבה כדי להשיג שוויון אמיתי, אך אני כל כך אסיר תודה לדעת שהרבה יותר ילדים היום יגדלו אהובים ומקובלים ללא קשר לנטייתם המינית או לזהותם המגדרית. אחד מערכי הליבה שלנו בליים הוא טיפוח סביבה בה כולנו יכולים להצליח ולהגיע להישגים תוך היותנו האני האותנטי שלנו, ובכך נוכל לפעול ולהשפיע על העולם שסביבנו".

איתי ראב"ד, מנכ"ל ליים ישראל: "בתל אביב קיימת קהילה להט"בית חזקה ופעילה המעניקה השראה לערים אחרות ברחבי העולם ובקרב הקהל המקומי, שמעודדת רבים להיות מי שהם ולקבל את כולם ללא הבדלי דת, גזע, נטייה מינית או מגדר. אנחנו גאים לתמוך בקהילה ונמשיך לעשות כן גם בעתיד".

מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב יפו והממונה על תחום התחבורה: "הנראות של הקהילה הגאה ותומכיה ברחובות היא חשובה מתמיד דווקא בעת הזאת. אני מברכת את ליים על שמיתגה את מחדש את הכלים שלה ותורמת בכך לקידום ערכי השוויון והדמוקרטיה באמצעות המרחב הציבורי"