עיריית תל אביב- יפו ועמותת איתן - כל אחד יכול מודיעות על פתיחת ההרשמה המוקדמת למרוץ איתן RUN, המרוץ השנתי הגדול של העמותה המזמן אליו רצים ורצות מכל רחבי הארץ ובו צפויים לקחת חלק אלפי משתתפים ומשתתפות. ההרשמה המוקדמת עד ה- 3 במרץ 2024.

מרוץ איתן RUN יתקיים בשיתוף רשות הספורט של עיריית תל אביב-יפו ובחסות של מור בית השקעות, ביום שישי, 5 באפריל, ויוזנק מהוולדרום בתל אביב ויכלול 4 מקצים ללא מדידה, 3 ,5 ,8 ק"מ ריצה ומסלול 3 ק"מ הליכה. בסיומו ייהנו הרצות והרצים ובני משפחותיהם מהפנינג חגיגי המשלב הופעות, דוכני מזון, מיצגים הפעלות ועוד, חלקם עסקים של מפונים מהדרום והצפון.

עמותת איתן הוקמה בשנת 2015 וחרטה על דגלה את השילוב בין אנשים עם יכולות מיוחדות (צרכים מיוחדים) לבין אימוני כושר. "איתן" הוקמה על ידי יניב בניאן והודאל יחזקאל, חברי ילדות וכיום מנכ"לים משותפים ומייסדים ששירתו ביחידות מובחרות בצה"ל. מטרת העמותה היא להיעזר בספורט כאמצעי להעצמה ולפיתוח יכולות תקשורתיות, התנהגותיות, כישורי חיים, עצמאות, הגשמה אישית ומקסום הפוטנציאל האישי. לעמותה למעלה מ 500 מתאמנים ומתאמנות ברחבי הארץ, אשר משתתפים בשיעורי ספורט שונים, החל מריצה, יוגה, שחיה, קרב מגע ועוד.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "עיריית תל אביב-יפו משקיעה משאבים אדירים ועובדת כל השנה על מנת להפוך את העיר לנגישה ומותאמת לנשים ולאנשים עם מוגבלות. מהנגשת מבני ציבור וחופי הים, דרך הנגשת שלל אירועי התרבות והספורט המתקיימים ברחבי העיר ועד התאמתם של אתרי האינטרנט העירוניים. רק לפני חודש חנכנו שני פארקים ייעודיים המאפשרים לבעלי מוגבלויות בכל הגילים ספורט והנאה במרחב הציבורי. לאלו מתווסף גם מירוץ איתן השנתי להעצמת אנשים עם צרכים מיוחדים, אשר השנה מתקיים בסימן החוסן והרוח הישראלית. אני מזמין את הקהל הרחב לבוא ולעודד את המשתתפים והמשתתפות הלוקחים חלק במרוץ."

יניב בניאן והודאל יחזקאל, מייסדי עמותת איתן כל אחד יכול: "אנחנו נרגשים לפתוח את ההרשמה המוקדמת למרוץ איתן RUN שהפך בשנים האחרונות לאחד מהמרוצים החברתים האהובים בישראל. השנה, בעקבות המלחמה, הקדשנו את המרוץ לחוסן והרוח הישראלית ובו צפויים להשתתף, בריצה ובהפנינג הסיום, חיילים, מילואימניקים, משפחות מפונות מהדרום והצפון וכמובן מתאמני איתן האהובים. אנחנו מזמינים את כל הציבור בישראל, מכל רחבי הארץ להגיע ולקחת חלק במרוץ החשוב והמעצים, בתקווה לימים בטוחים ושקטים" 

ההרשמה המוקדמת למרוץ איתן RUN תיסגר ב-3 במרץ באתר. הטבה למחזיקי ומחזיקות דיגיתל