תושב בת ים בן 34 נעצר על ידי שוטרי לב תל אביב בחשד שתקף אישה אתמול בערב במהלך ההפגנות בתל אביב ושלח אגרוף עוצמתי לפניה. החשוד תועד בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ובמהלכו נראת האישה כשהיא מתקרבת לעברו של החשוד שעסק בצילום כביכול של האירועים ובשלב מסוים תוך שהוא מתעמת עם מפגינים אחרים מילולית, שלח אגרוף לפניה של האישה שנסוגה לאחור  ועזבה את המקום.

בעקבות פרסום הסרטון פתחה המשטרה בחקירה ואכן בתוך זמן קצר הצליחה להתחקות אחר עקבותיו של החשוד כאמור תושב בת יום והוא נלקח לחקירה ובסיומה נכלא. בחקירתו טען החשוד כי פעל מתוך הגנה עצמית לאחר שהותקף לדבריו על ידי הקורבן. 

הבוקר יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. בתוך כך ולאחר שפונתה לטיפול רפואי בבית החולים איכילוב ומיד לאחר מכן התלוננה הקורבן במשטרה על האירוע. 

נבהיר כי, ההפגנה אמש בתל אביב היתה סוערת במיוחד ובה נטלו חלק אלפים מפעילי המחאה שהפעם הגיעו בחלקם כשהם עוטים על גופם חולצות לכאורה של משפחות החטופים.

המוחים, עשו שימוש בפצצות תאורה והבעירו אבוקות, קיימו תהלוכה בניגוד לחוק ובשלב מסוים מאות מהם חסמו את ציר קפלן והתיישבו על הכביש עד שפונו על ידי המשטרה. יחד עם זאת לא ברור עדיין מה חלקו של האירוע שתועד באותו סרטון והאם יש קשר בינו לבין המחאה.